29 September 2009

La ce e bun blogul

Mai bine zis, la ce nu e bun, pentru ca nu m-a ajutat de data aceasta... Ideea fiind ca, zau, eu nu stiu cand naiba m-am casatorit, ok??? Da, pe bune, nu tin minte, e undeva in februarie... douazeci si ceva... Asa ca atunci cand a aparut Bu in messengerul meu zicand: noi cand am avut nunta??? a urmat dialogul de mai jos:

Zu: 23 sau 27 februarie, stai sa ma uit
Bu: hahaha, eu am zis 23-28. cred ca 23

Si am cautat pe blog... si nu era clar, drept pentru care a trebuit sa ma duc la albumul de nunta, sa vad... asa ca acum scriu aici, pentru cand o sa mai am nevoie: m-am casatorit cu Bu pe 23 februarie 2008. Howgh!

2 comments:

lore said...

Hihi, ce draguti sunteti amandoi! Important e ca va iubiti si ca nu ziua in care v-ati casatorit e motorul serbarii dragostei voastre.
La noi a fost mai simplu: am ales 31 mai, ca sa fie in jurul Zilei Copilului si gandindu-ne la cadourile pe care le vom cumpara bebelusului, sa ne amintim si de ziua casatoriei noastre.
Cu alte cuvinte: am fost precauti si ne-am luat masuri de prevedere pentru cazul in care ne va lasa memoria. La fel a fost si cu nasterea copilului: l-am programat sa se nasca pe 15.12, adica fix la un an dupa ce m-a cerut de sotie (evident, a fost cezariana si am avut de ales o zi a saptamanii aceleia- curat noroc!).
Poate ziua casatoriei voastre va coincide cu ziua de nastere a surorii bebelusului :)

Zu said...

:-) ok, sa spun cinstit nu stiu bine nici ce masuri are la haine sau pantofi, doar la tricouri ma pricep...

Dar ii stiu ziua de nastere, toate preferintele culinare, pasiunile si, la modul general, cam ce ii trece prin cap (e suficient sa ma uit la el)... poti sa ma si scoli din somn ca iti recit orice (de ex. prefera inghetata de vanilie, cu frisca si fara topping :-)).

Si eu cred ca sunt alte lucruri mai importante si, well, cu primul bebe am fost aproape: e nascut pe 6 februarie si de fapt trebuia sa se nasca pe 1 martie, asa ca se pare ca ne invarteam in jurul datei...