28 September 2009

Nebulizator???

Am nevoie???

13 comments:

Anonymous said...

da, ai nevoie de aparat de aerosol...
si eu am trecut prin asta cind fetita mea avea o saptamina...
si mai trec si acum cind fetita mea are 8 luni jumate...
de simbata are muci cu kg si nimic altecva; nu poate dormi, nu poate respira, nu poate minca, plinge fiindca se ineaca cu ei...
eu mi-am cumparat aparat de aerosoli de la omron, cu 3 milioane, atunci in prima saptamina si uite ca e util si acum...
se picura in recipientul respectiv 2 ml solutie perfuzabila de NA-CL, de la BRAUN, concentratie 85% (vezi ca nu se gaseste decit in spitale, nu la farmacii) si 2 ml de apa distilata; si tii masca pe nasul copilului 5 minute; inainte de aerosoli trebuie sa pui apa de mare in nas (cit d emulta suporta si sa aspiri cu batista bebeluslui) si apoi faci aerosolii; si dupa aerosloi, pui 2 pic/ nara de colargol, concentratie 1%; ai grija ca pateaza, e maron inchis si pateaza orice, mai ales daca stranuta imediat dupa...
cu tratamentul asta, fetita mea s-a facut bine in 3 zile... azi deja cind am aspirat-o la prinz, au iesit mai putin muci... iar acum deja respira mai bine;
daca deja face rani la nasuc de citi muci au curs si l-ai sters, da-l cu vitamina A uleioasa sau cu crema de galbenele fara aprfun (fac minuni amindoua); da-l dai tot timpul... sanatate

Zu said...

Wow, multumesc pentru explicatiile detaliate... exista un anumit tip de aparat sau toate sunt la fel?

Anonymous said...

de la omron, exista un singur tip de aparat...
cica cele de la laica, sint mai ieftine, dar cum eu nu aveam atunci timp de colindat prin farmacii, aveam doar o sapt de la cezariana... l-am luat pe primul pe care l-am gasit...
tratamentul da roade, dar nu poate fi facut mai mult de 3 zile, fiindca cica da dependenta... habar n-am ce dependenta poate da la un copil asa mic, dar eu am respectat lucrul asta...
azi noapte fetita mea nu s-a mai trezit deloc, iar azi dimineata am aspirat-o doar, dupa ce i-am pus muuulta apa de mare in nasuc (spray sterimar ca e mai usor de folosit); si din pacate iar au iesit muci... dar aerosol nu mai fac... si vad ca respira bine acum... vezi si tu ce-ti mai recomanda pediatra, insa eu am un cumnat care a facut medicina si apoi farmacia, si e pasionat de remediile naturale si l-am intrebat despre Ophtamesone (am vazut ca ti l-a recomandat tie)si mi-a raspuns: - "NU
Betametasona este de 5 ori mai tare decat hidrocortizonul obisnuit! S-ar putea sa-i desfunde nasul pe moment dar nu poti sa il folosesti de mai multe ori pentru ca e foarte puternic! Pe langa faptul ca da dependenta s-ar putea ca dupa ce ii trece efectul sa o infunde si mai tare!" Asa ca vezi si tu, poate te mai sfatuiesti cu alti medici... eu m-am ferit de multe medicamente, am incercat sa merg tot pe chestii naturale: vitamina C natural, picaturi de tinctura de echinaceea(1pic/kg corp data in apa sau suc/ceai la 4-5 ore), ulei de catina (5-6 zile pe luna; 1 pic/kg corp); daca mucii coboara in git si se ineaca cu ei, intreaba medicul daca nu-ti recomanda ambroxol; dizolva si inmoaie secretiile si ajuta sa-i inghita mai usor... sper sa va faceti bine repede, fiindca e groaznic, eu am culcat-o aproape in fund in primele 2 niopti, fiindca se ineca intr-una cu mucii, si nu ma lasa sa o aspir (adica ma lasa, ca o tineam, da urla ca din gura de sarpe) sanatate

ileana said...

Eu consider ca nebulizatorul a fost si este cea mai buna investitie din casa in ceea ce-i priveste pe copii. Am luat pe primul pe care l-am gasit, tot OMRON, nu mai stiu cat am dat pe el, il am de vreo 2 ani.
In 99% din cazuri il folosesc doar cu ser fiziologic, umplu pana la semnul de sus recipientul si dureaza cam 30 de min pana se termina. Incep sa il folosesc de la primele semne de raceala, de la primii muci aposi si de la primele stranuturi. Cand situatia a fost mai serioasa, am pus diverse chestii in aparat, pe langa serul fiziologic, cum ar fi dexametazona, fluimucil, antibiotic, etc. Dar numai cu prescriptie de la medic si in dozele recomandate.
Sa-ti spun adevarul adevarat, si eu l-am folosit cand am racit. :)) Desfunda nasul foarte bine si imi disparea senzatia aia de sufocare din cauza nasului infundat.
In concluzie recomand sa ai asa ceva in casa, te scapa de belele mai mari :))

Zu said...

:D o sa cumparam si noi unul, am vorbit si cu doctorita si a spus ca e bun, cu mentiunea ca ea il recomanda in special pentru secretiile dense. Pe moment vad ca bebe pare sa raspunda bine la tratament, sper sa fie ok.

Anonymous said...

ce tratament ti-a recomandat?

Zu said...

Mmmm, Nurofen, Tantrum verde pt gat, Zenytin (cred, sau asa ceva, am flaconul in alta camera si nu pot acum sa ma duc sa vad), vitamina C naturala, spary cu apa de mare si Ophtamesone de care i-am dat inainte sa citesc ce ai scris tu (presupun ca vorbesc cu aceeasi persoana, anonima, de trei comentarii incoace :D). Si azi deja bebe aproape ca nu mai are nasul infundat si nu a fost nevoie sa mai folosesc batista bebelusului, asa ca am sperante mari. Sper sa nu fie doar "ochiul furtunii"...

Nebulizator said...

Eu am folosit in urma cu multi ani un nebulizator adus de o matusa de a mea din strainatate (pe vremea aceea nu se gasea asa ceva la noi) pentru desfundatul nasului. Imi aduc aminte ca am folosit o solutie pe baza de eucalipt si (probabil) mentol. Aparatul facea ceva zgomot, dar era eficient, pur si simplu simteam ca respir cu adevarat dupa ce il foloseam. Anul trecut un prieten si-a luat un aparat de aerosoli modern cu ultrasunete, extrem de silentios, dar amicul meu nu avea nimic pentru desfundat nasul, ci doar tratamentul pentru bronsectazie pe care il lua el. Ma gandesc sa-mi iau si eu unul pentru ca respir greu mai ales cand e foarte cald afara, sau iarna cand am in permanenta nasul infundat. Si baietelul meu raceste destul de des, chiar si acum, vara, si ma gandesc ca ar trebui sa facem toata familia un tratament serios, pentru ca eu presupun ca de la o gripa tratata insuficient, o fi ramas vreun microb agatat prin plamani si il plimbam de la unul la altul.

Aparat de aerosoli am gasit si cu ultrasunete si fara, dar vreau mai intai sa gasesc un medic bun, cu experienta, care sa stie ce solutii sa-mi recomande pentru utilizarea cu aparatul, daca e cazul sa apelez la aerosoli, fireste. Pana acum, din "investigatiile" facute de medici, reiese ca nu am sinuzita, desi, asa cum am spus am nasul infundat, percep mirosurile din ce in ce mai greu de la an la an, iar pe timp de iarna consum servetele pe banda rulanta. Eu nu prea am acordat mare importanta acestui aspect, insa ma gandesc ca nu cumva indiferenta mea fata de aceasta problema sa-l afecteze si pe cel mic, pentru ca altfel nu se explica de ce continua sa raceasca, desi am fost mereu la medic cu el, a urmat tratamentele cu strictete si in general avem grija de el sa nu fie expus la frig.

Daca stie cineva un medic bun, cu experienta in tratamentul cu aerosoli, il rog sa lase un comment poate va mai fi informatia utila si altora.

Zu said...

Medic bun nu stiu, din pacate - insa intre timp e adevarat ca am ajuns sa ne cumparam si noi masinaria respectiva si e foarte utila la raceile copilului, dar pana acum cam la asta ma pricep, nu stiu alte tratamente...

Ioan S. said...

Dintre cele cu compresor cel mai cautat e Omron C28 care cica e pe tehnologie japoneza dar e facut in China. Partea buna e ca are 3 ani garantie. Microlife neb50 si neb100 sunt facute in elvetia, ca pret sunt apropiate de Omron si au tot 3 ani garantie. Beurer ofera tot 3 ani garantie dar sunt putin mai scumpe. Cele mai ieftine sunt Norditalia si Kyara, sunt la fel de bune ca si cele de sus dar au doar 2 ani garantie. Toate le gasiti pe aparat-aerosoli.ro

Anonymous said...

Ohhh, wow! Îmi doresc și eu unul dar mi-e așa greu să decid dacă chiar avem nevoie de el și de care să iau. Citesc că unui copil i-au trecut secrețiile după 3 zile și medicamente de care nu am auzit în viața mea puse în nebulizator. Păi la ai mei le trec secrețiile (oricât de abundente ar fi) tot în 3 zile doar cu Oscillococcinum, ser fiziologic și o ceapă crăpată la cap sau VapoRub întins pe tălpi și pe o farfuriuță în apropierea pătuțului.
Cât despre Tantum Verde trăiesc cu impresia că au existat ceva discuții și era total nerecomandat la copii.
Să ne dea Dumnezeu sănătate și nouă, și vouă, și tuturor copiilor dacă se poate!

Simona said...

daca ai un copil cu probleme de respiratie ai nevoie de un aparat de aerosoli, dar foloseste-l la indrumarea medicului

jade said...

si tii masca pe nasul copilului 5 minute; inainte de aerosoli trebuie Aparate de aerosol