13 September 2009

Jumatate de weekend plin

Da, stiu, weekend-ul nu s-a terminat. Insa am vazut pe net un filmulet lacrimogen cu un bebe... ok, eu nu sunt lacrimogena, nu le am cu pisi-pisurile si miti-miturile, insa pfff, mi s-a facut dor de copil. Mda, I know... lame.

Asa ca am zis sa ma descarc. Ca sa pot lucra, ca doar de asta sunt singura acasa- ca sa lucrez. So, here we go: weekend-ul meu so far...

Mai intai si mai intai, vineri noapte am luat bataie la Catan de la propriul meu sot. Eu, care aveam suprematia la acest joc... Bleah. In apararea mea nu pot sa spun decat ca, in paralel, imi pusese la tv Die Hard 4 si eram cu jumatate de creier comutata pe film.

Apoi, nu am plecat la munte. De dimineata am terminat una- alta prin casa, am hranit copilul pe la 11.00 si dusa am fost la intalnirea Mafiei Mamicilor, lasandu-l pe Bu sa se lafaie prin casa. A fost frumos si relaxat- deja lumea se cam cunoaste. Din pacate iar nu am reusit sa vorbesc "pe indelete" cu toata lumea, la chestia asta se pare ca nu sunt buna, pentru ca sunt cateva persoane cu care abia daca am schimbat doua cuvinte si pe care chiar ma bucuram sa le vad. Pfff. Iar odrasla (care vad ca s-a legat bine de porecla de "bebe Zu" data de Ada :D) a cazut lata cand am ajuns acasa.

In timpul asta, restul clanului era la munte. Cautand verigheta :D... Pentru ca, minunea-minunilor, tatal lui Bu a facut rost de un detector de metale. Ooooooooo, da, un detector de metale. Nu mi-e clar cum de l-a gasit, dar, oricum, sambata de dimineata parintii mei si parintii lui, plus Bro', cautau verigheta. Sper din tot sufletul ca s-au filmat, pentru ca imaginea cred ca a fost monumentala... Evident ca verigheta nu a aparut, pentru ca s-a dovedit ca erau niste dale de beton acolo care aveau fier in ele si au bruiat complet masinaria... Da, saga verighetei continua... acum nevoie de un miracol ca sa apara...

Acasa noi am stat cuminti prin "vastele apartamente" si abia dupa amiaza am putut sa mai iesim, adica pe la 18.00 noi ne indreptam spre IKEA- Baneasa, manati de ideea securizarii casei. Ideea era sa luam portita pentru copil... Si nu am luat, pentru ca nu imi place sistemul- e din cel cu dat gauri si eu nu sunt inca dispusa sa-mi gauresc peretii. Asa ca mai cautam. Am luat in schimb aparatoare de prize de la Miniblu, din cele cu cheita, mi s-au parut mie mai sigure... La intoarcere ne-am hranit copilul in masina si, ajunsi sus, l-am aruncat direct in pat: noapte buna bebe... Yep, right, ca niciodata, bebe avea chef de joaca... Ok, o tura prin casa: noapte buna bebe... Nope. Ok, o tura prelungita prin casa, cu soapte si cantecele: noapte buna bebe. Si bebe s-a culcat...

Iar azi de dimineata Bu m-a lasat sa dorm putin mai mult si l-am gasit cu laptele gata pregatit si schimband scutecul copilului. I-a dat de mancare, eu le-am facut "pachetelul" cu masa de la 11.00 si dus a fost cu odrasla, carucior si marsupiu. Acum sunt singura. Am de lucru, e finally liniste dreapta- stanga si eu ma simt aiurea. La fel de aiurea ca atunci cand merg in oras cu Bu si impinge el caruciorul... mi-a luat cineva obiectul muncii...

5 comments:

maria said...

asa grav e????

Zu said...

Da si nu. Cel mai adesea il imping chiar eu pe Bu pe usa afara, sa iasa mai repede, sa imi vad de ale mele :D... insa din cand in cand (mai ales daca dai si peste un factor declansator) te apuca dorul de "smotocit" creatura mica. Iar apoi mai este si obsinuinta, reflexul: sa te uiti mereu ce face, unde e... e ca in concediu, in primele zile :-)).

mariamirabela said...

Daaa, asa sunt si eu: nimeni nu impinge caruciorul mai bine ca mine. Doar la parcatul in lift ma recunosc invinsa si-l las pe Printzul Consort sa-l urce si sa-l aseze astfel incat sa putem incapea si noi.

Anonymous said...

poate ca verigheta s-o fi prins intamplator de o crenguta. s-au uitat si pe crengile de jos ale copacilor de la locul incidentului :) ?

Zu said...

@mariamirabela: da, si cand iti ia cineva carutul parca ramai cu reflexul de a apuca ceva... e ca la sofat cand stai pe locul din dreapta- tot pui frana :-))

@Anonymous: am scuturat toti copacii si toate tufele din jur, dar tot ce e posibil, eu nu mai exclud nici o varianta...