16 August 2007

Guns N'Roses

Guns... e Guns. Ce sa spun: ca aveam tricou cu simbolul lor??? Sau ca imi facusem geanta din turu' blugilor lui Bro' si cususem pe ea logo-ul Guns?? Sau... hei, sa-mi aduc aminte de banca mea din liceu:

...mda, am rupt-o in ultimul an de liceu :D si, da, e plina de mazgaleli pentru ca imi scriam pe ea textele la istorie- aveam un prof. care nu se prindea ca aveam textele scrise pe banca (:-)) si, hei, a carui porecla era chiar Slash (data de mine, evident :-)!!!).

Well... din pacate sansa de a merge la un concert Guns este complet pierduta, asta este, dar taaare mi-ar fi placut...

Anyway, revenind la muzica si trecand peste arhicunoscutele Don't cry, November Rain, Knockin'On Heaven's Door, Welcome to the Jungle si Paradise City, ajungem la:

"Her hair reminds me of a warm safe place/ Where as a child I'd hide/ And pray for the thunder/ And the rain/ To quietly pass me by"
- Sweet child O'Mine - very nice lyrics

"What we've got here is failure to communicate./ Some men you just can't reach...
[...]/Whaz so civil 'bout war anyway"
- Civil War

"Old at heart but I'm only 28"
"Well I jumped into the river/Too many times to make it home"
"An now that you've been broken down/ Got your head out of the clouds/ You're back down on the ground/ And you don't talk so loud/ An you don't walk so proud/ Any more, and what for"
- Estranged- extrem de weird song si clipul e weird, plin de simboluri legate de viata formatiei, insa partea aia cand el se arunca in apa... si caderea aia de sunet pe pian si chitara de la mijlocul melodiei, cu ritmul obsesiv de baterie si revenirea in crescendo... pfff...

Yesterdays- unde Axl arata teribil de yummmy :P (da, stiu, din pacate nu am gasit o inregistrare grozava dar, hei, privirea aia de la the end of the clip...)

2 comments:

Anonymous said...

Stiam Sweet Child O'Mine, dar restul nu. Need to download them :)

Zu said...

Daca vrei, eu am mp3-uri.