17 August 2007

Motive de enervare

Stiti persoanele alea din desene animate care umbla cu un nor negru desupra capului, si le tuna si fulgera tot timpul??? Well, that's me...

De ce?

Pai... vecinii mei de sus, dupa ce m-au inundat si apoi au declarat cu nonsalanta ca la ei nu e nimic (mda, easy to do daca nu deschizi usa cand suna Bu si apoi stergi frumusel cu mopul tot), acum au produs nu-stiu-de-unde una bucata copil si una bucata cucoana pe tocuri. Care activeaza mostly pe la miezul noptii. As in ora 0 si ceva. Este momentul in care copilul plin de energie face ture: tropa-tropa, tropa-tropa, de la un capat la altul al casei. Optional, apeleaza si la un mijloc de transport suplimentar, care suna ca si cum te-ai apuca sa te plimbi cu scaunul de birou prin casa si despre care Bu si cu mine opinam ca este o tricicleta... sau patine cu rotile... Iar peste tot acest circ: cucoana cu tocuri care zdroncane vioaie.
Acum... eu inteleg conceptul de exceptie: cand odrasla ta e hiperactiva intr-o seara si poti sa stai si in cap ca nu vrea sa se culce. Dar asta se intampla in fiecare seara... Inteleg si ca, in definitiv, iti poti educa odrasla asa cum vrei... e in regula, dar ce vina are vecinul de jos??? De ce nu poti sa il educi sa aiba si bun simt si daca el si tu aveti chef sa stati treji pe la 12 noaptea de ce nu il pui naibii sa faca o activitate inofensiva- gen sa coloreze sau whatever iar tu nu te descalti naibii de tocurile alea??? Chiar e asa de de neconceput ca vecinul de jos ar putea sa vrea sa doarma la ora aia??? Si ca a doua zi cand tu si "ingerasul" dormiti linistiti el trebuie sa se duca la lucru??? I tell you, daca parintii vor ca dragalasii lor copii sa nu fie injurati, ar trebui sa ii invete sa nu mai alerge prin casa dupa ora 11... altfel vecinul de jos va avea numai ganduri bune- la fiecare pas pe care il face minunatia aia de copil...

Si daca cineva crede ca exagerez cand spun ca asta se intampla la miezul noptii- well, de o saptamana incoace ma uit noaptea la CSI pentru ca astia imi tropaduie pe creieri... Ma bag in pat pe la 23:30 doar ca sa realizez ca a fost o foarte bad idea.

In plus, aia cu pichamarele continua... E un mister pentru mine ce mai pot gauri... au scos asfaltul, pus asfaltul, cautat canalele, gurile de gaze etc, asfaltat la loc... si acum de cateva zile duduie incontinuu pichamarul, nu am idee ce fac, ii suspectez ca vor sa ajunga de partea cealalta a Pamantului...

Asa ca sunt furioasa. Foarte furioasa. Pentru ca exista prea multa nesimtire pe lumea asta. Si pentru ca pare sa se fi concentrat toata in jurul meu, lately. Si nu inteleg cum se poate sa fie asa unii oameni- zau, rezist eroic cu muzica aluia de jos, cu televizorul dat tare al aleia de jos, cu aerul conditionat al celor de sus care bazaie de iti vine sa iti iei campii si care este montat exact deasupra geamului de la dormitorul nostru (Bu il uraste)... inteleg ca viata la bloc inseamna compromisuri insa cata rabdare pot sa mai am, ca asa imi vine sa-i traznesc pe toti si am idei ingenioase despre cum ii pun eu aluia de jos boxele la maxim sa urle toata ziua chestii hard rock si cum ma napustesc eu sus si ii spun vecinei ceva despre unde ar putea sa-si bage tocurile si chestiuni similare care nu sunt normale si nu vreau sa gandesc asa si nu e ok.

2 comments:

Anonymous said...

Si eu am un copil exact la fel deasupra...situatia e aceeasi de vreun an jumate din pacate :(

Zu said...

Se pare ca ne "incurajam" reciproc zilele astea :-)). Dar am o veste buna: astia cu pichamarele au terminat la mine (pesemne ca au ajuns pana la urma pe partea cealalta a Pamantului). So... there is hope, after all...