06 January 2015

Hello 2015!

So, back in the city, back to business si rutina cotidiana. Mi-e drag sa ma intorc acasa, e ceva tihnit in spatiul asta - mai ales dupa ce reusesc sa depasesc momentele nebune ale despachetarii si sa reorganizez totul in matca fireasca. Ah, da, si dupa ce se incalzeste la loc casa :-)). Acum e liniste si bine si ideea de nou inceput (tabula rasa/foaie alba) imi da tarcoale.

2014 m-a lasat cu un Kindle pe care il iubesc si pe care am citit deja patru carti, mi-a mai lasat cadou si cateva proiecte frumoase, incepute taman bine ca sa am ce face in primele luni din anul cel nou, doua tablouri care au ajuns si ele acasa dupa ceva plimbari (oare unde sa le pun?), niste analize de facut (uh) si sansa unor vacante ceva mai elaborate si mai active. Bun asa.

De la 2015 ma astept (imi doresc) sa zambesc mai mult din suflet si sa rad mult si cu pofta. Atat.

No comments: