23 May 2014

Dar telefoanele unde se duc?

Fratele ei cel mare ne-a ascuns telecomanda bine-bine, de am cautat-o trei zile furibunzi ca ne saturasem sa mutam televizorul fara ea, dupa care a aparut singura, curata-luna, din masina de spalat unde o spalasem impreuna cu toate rufele familiei. Culmea e ca functiona fara probleme. A mai facut si el si altele, gen aruncat un telefon in wc, dar bon, sunt vremuri apuse, acum e randul ei.

Si domnisoara a ascuns nici mai mult nici mai putin decat doua telefoane vechi, folosite doar pe post de mp3 player. Iphone-ul meu de acum mii de ani, primit cadou la nasterea copilului cel mare si Iphone-ul la fel de vechi al sotului, ambele cu sim-urile vechi in ele dar cu numarul de telefon si tot restul transferat in noile noastre telefoane (pe niste simuri mai mici si mai potrivite, so nu, nu le putem suna), avand doar posibilitatea de a seonecta wireless la net si, mdap, fiind puse pe silent. Sau cel putin asta e tot ce stiu eu despre ele. Plus faptul ca nu, nu le gasim, desi doi adulti am cautat de am intors toata casa cu fundul in sus aseara. Si ca sa atrag spiritele bune de partea mea am intors si doua pahare si o cana cu fundul in sus. Degeaba.

Nu cred ca sunt in gunoiul pe care l-am aruncat ieri, probabilitatea e mica, dar nu mai am idei, am cotrobait in toate cotloanele in care ar fi putut sa-i vina idei sa vare ceva (hei, am gasit si unde isi ascunsese pantofii de strada si asta era o ascunzatoare noua, nu m-as fi gandit...).

Sah-mat, castigator la puncte domnisoara capsor-cret, care cand o intrebam unde e telefonul cu muzica afiseaza o figura ingrijorata, exclama un aaa mirat si incepe sa caute nedumerita alaturi de tine, vadind o preocupare sincera.

3 comments:

Vio said...

Oare acolo unde se duc telefoanele voastre se duc si linguritele noastre??!!!??? Caci dispar in continuu... :))
p.s.
unde-si ascundea pantofii??!!???:P

Zu said...

Daca da, imi pare tare rau de linguritele voastre, ca telefoanele noastre nu s-au intors :-(. Poate dau un party impreuna... Pantofii erau intr-un cufar pe care nici nu credeam ca poate sa il deschida (are o catarama mai ciudata), in care umblam extrem de rar si de care nu s-a aratat interesata niciodata.

Vio said...

:))vad ca voi ati gasit telefoanele, noi inca n-am agsit linguritele...
se pare ca dau singure petrecere..
aaa...nu, nu chiar singure, caci acum a disparut si Aiurel:P