19 September 2009

Telefonul ragusit

Buna i-a cumparat lui bebe un telefon de jucarie de la Chicco. O minunatie: suna, lumineaza, are butoane, clipoceste... si e taman bun de bagat in gura. Toate bune si frumoase, doar ca telefonul nostru cel nou e probabil lovit de o raceala, ca abia daca se aude ce zice el acolo. Cam trebuie sa-ti lipesti urechea de el ca sa te prinzi ca vorbeste. Ok, mie nu imi plac jucariile care urla si le iubesc pe cele cu reglare de volum, insa asta e extrema celalata.

I-am schimbat bateriile, l-am cautat de butoane ascunse... ma predau. Totusi e o jucarie care costa niste bani buni, de la o firma cu pretenitii- ce imi scapa???

2 comments:

G. said...

Desi nu sunt deloc ieftine jucariile de la Chicco nu sunt destul de rezistente. Eu i-am luat lui Vlad un pian si s-a defectat destul de rapid. Asa ca vorba proverbului "La pomul laudat..."

Zu said...

Mama mi-a spus ca toate telefoanele de raft erau la fel de ragusite... zau daca inteleg...