24 December 2008

De toate

Ma doare tot corpul. Asta pentru ca ieri am cam reusit sa-mi umplu toata ziua cu diverse activitati: mers la coafor, apoi la Diverta de unde am plecat cu un teanc de carti (:D) si apoi la mama, sa-i impachetez si ei cadourile de Craciun. Bradul l-am facut in weekend, impreuna cu tata, Bro' si Bu, care au si decorat toata casa cu lumini si alte minunatii de Craciun. Cel mai dragut a fost Bro' care si-a luat ca obiectiv impodobirea unei ferestre cu luminite si a reusit, pe rand (in timp ce tata si Bu se incurcau reciproc in alta parte a casei, incercand sa monteze niste mosi care urca pe scara), sa:

1. Monteze luminitele care insa nu se mai aprindeau de loc la final (probabil s-a rupt un fir)
2. Demonteze luminitele si sa plece sa cumpere altele
3. Sa cumpere din greseala doua seturi de luminite in forma de plasa, in loc de cele tip sir si sa se uite nedumerit la ce naiba a cumparat, in timp ce le scotea din cutie in timp ce mama si cu mine muream de ras
4. Sa monteze un set tip plasa de care insa se pare ca a tras cam tare, astfel incat la final becurile rosii nu mai functionau...
5. Sa dea jos setul respectiv si sa il puna pe al doilea (eu deja radeam cu lacrimi)
6. Sa dea jos si al doilea set tip plasa pentru ca aparuse tata care a decis ca nu-i place cum arata si ca mai bine pune un set tip sir pe care intamplator tata il avea disponibil
7. Sa monteze, varianta finala, ultimul set. Tadaaaaam!

Eu am facut bradul si am impachetat setul de cadouri pentru familia lui Bu, un altul din partea lui Bu, Bro' si a mea pentru clanul meu si setul de cadouri de la parintii mei pentru restul clanului. Evident ca fiecare set il fac pe alt stil (cu alta cromatica si abordare diferita) si ca ma pot declara masina de impachetat :D... si ca da, evident ca ambalez toate cadourile, mai putin cele destinate mie :-) (si evident ca de obicei cadourile mele sunt cele mai urat ambalate :-))). Iar azi sunt cam franta asa ca o sa hibernez.

Bebe si cu mine am invatat un nou cuvant: a-ci-di-ta-te (aciditate, pfff) si luam cu sarg o noua pastiluta si pentru aceasta problema. Piticania si-a mutat suturile undeva in partea dreapta a burtii mele, unde cred ca o sa ma invinetesc in curand la cate ghionturi am tot luat :D. Insa ieri am fost extrem de entuziasmata pentru ca am vazut pentru prima data miscare din exterior. Ok, nu am vazut chiar o manunta iesind in relef (mor de curiozitate sa o vad si pe asta) insa am vazut cum imi vibra burta in locul in care dadea un sut, ca la o lovitura de toba. Ooooooooooooooo, ce m-am distrat!!!

Am primit si o leapsa care ma intreaba ce am pe birou... Hmmmm, in general mie imi place sa fie ordine si un spatiu cat mai bine organizat, asta ma ajuta sa gandesc, asa ca prefer un birou cu strictul necesar pe el si hai, cateva obiecte in plus... in niste limite pentru ca altfel ma isterizez, toate sistemele mele de alarma se activeaza, nu mai pot sa gandesc bine si decid ca e "dezordine" :-)).

Dar sa vedem ce am acum pe birou- are un blat ceva mai lung, asa ca pe el se afla:

Obiecte cotidiene:
- computer, boxe, scanner, modem
- suport de cd-uri
- un ceas
- un suport mare, rotund, care se roteste, plin de pixuri, scotch, notite adezive, agrafe de birou...
- o lampa de birou si doi mutzunachi mici (ai lui Bu)
- inca un monitor, pentru laptop

In plus:
- incarcatorul telefonului meu
- hartie de ambalat, panglici, stampile cu craciun, foarfeca, funde...
- un memory stick

No comments: