10 August 2007

Ordinary day

Mdaaaa... azi de dimineata m-am trezit vioaie. E vineri, nu? Si dupa vineri vine weekend-ul, yupiii! Asa ca m-am napustit in baie, hotarata sa termin repede si cu aceasta ultima nesuferita zi de lucru... insa era cam balta in baie... hmmm... Bu, tu ai facut dus aseara??? Mmmmnuuu, a mormait el tulbure si s-a intors pe partea cealalta. Bon, Zu a luat mopul, a sters frumusel si a purces la celelalte activitati ale zilei- cum ar fi pregatirea "ghiozdanului"... Sau pieptanatul- care necesita intrarea in baie. Unde... balta. Again. Zu se incrunta. Se uita in jur: hmmm, Bu e tot acolo unde l-am lasat; Se uita in sus: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Buuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Vino repedeeeeeeeeeee! Ne-a inundat vecinuuuuuuuu'!!!!!

Yep.

Inundatie.

Evident ca vecinul e plecat din tara. Evident ca ne-am agitat dand telefoane si ca situatia e in coada de peste. Dar astea sunt firesti deja, nimic nou sub soare.

Boooon... Bu suna in dreapta si in stanga, obtine cheia de la subsol si se duce sa inchida apa. Eu pazesc robinetii, cu telefonul la ureche, sa-i spun lui Bu ca a inchis ce trebuia. Si... cum ne conversam asa... Bu-cel-aflat-in-subsol incepe: "hmmm, e ceva in neregula"... ???... "hmmm, cred ca am luat-o pe unde nu trebuie"... ???... "fuck, unde sunt???"..."aaa, Zu, m-am ratacit". Ratacit???!! In subsol???

Oooo, da. Bu s-a ratacit in subsol.

Ok, am terminat toate cele, am iesit vijelios pe usa si am dat nas in nas cu vecinul din fata: buna ziua- buna ziua, noi avem inundatie- da, si eu...Opaaaaaa. Adica cineva ne-a inundat pe amandoi- lista suspectilor s-a largit brusc, incluzandu-l si pe vecinul de deasupra lui... Pe moment chestiunea e in stand by.

Si Bu zice: nu mai am timp sa te duc la birou, nu vrei sa iei tu masina? Tadaaaammm... Masina lui Bu... Mare, puternica, pe care o iubeste... Da! Zic eu, ca o floare (well, tehnic e masina noastra, ca doar platim impreuna rate la ea)- e o masina, a mea e in service si eu am nevoie de masina, gata, s-a adjudecat. Zis si facut. Bu conduce pana la Piata Victoriei, unde am facut schimb la un stop . Si se aseaza Zu la volan... si se lasa pe spate... si se lasa... si se lasa... Brrrrrrrrrr, ajunsesem asa de jos ca de-abia vedeam care e treaba pe-afara. Dai si cauta rotita, sa ridic spatarul. Neeeeeeeee, nu mergea- erau doua rotite, daca nu am invartit de ele de mi-a venit boala. M-am enevat si am scos manualul, sa caut unde naiba e chestia aia. Just picture Zu la intersectie cautand in carte instructiunile :-). Am gasit, era rotita numarul trei, ascunsa bine-bine. In rest a fost ok, ce sa zic, evident ca e mai puternica decat masina mea, are cam dublu de cai putere asa ca... vrooooum... :-)

Acum masina e in parcare. Iar eu astept sa vad ce imi mai aduce ziua de azi... ca e doar 11.30 si ma distrez de minune. Pana acum se pare ca diseara (adica pe la 22.00 noaptea) urmeaza sa vad "Transformers". Ok.

1 comment:

Anonymous said...

Cred ca si eu vad Transformers in seara asta. But home. Imi imaginez cat de tare a fost cu instructiunile! Am facut si eu o data asta, cu o colega de serviciu. Masinile firmei erau noi, asa ca ea conducea si eu cautam instructiuni diverse: cum e cu farurile, cum e cu stergatoarele, etc.