06 October 2015

Lupul?... Sa plece!

Copiii mei continua sa ma uimeasca. Ce sa zic, sunt o mirare, o surpriza si o incantare (de cele mai multe ori :D) si, clar, au mostenit gena familiei cu "welcome to the jungle" combinata cu "we're all mad here".

Bref, lupii aia (care ne bantuiau in clan si mai cadeau si in wc ca tolomacii) nu mai sunt de actualitate. S-au dus, nu se stie unde, in lumea personajelor imaginare, disparuti sunt (pe veci?) si parea ca se asterne praful pe menajeria imaginara a copilului meu. Pana zilele trecute, cand, aflata la volan fiind, m-am prins ca el gesticuleaza si masaie si fasaie in spate... Oook, ce se intampla, am intrebat eu... A, nu vorbeam cu tine, dirijam armata noastra! mi-a raspuns omuletul concentrat.

Armata what??? Soc maxim: avem o armata??? Oameni inregimentati? Da, iata ca avem... propria noastra armata care ne urmeaza cu loialitate pe oriunde ne ducem. Este o armata moderna si descurcareata, se pare, pentru ca de exemplu in acea zi in care noi eram cu masina ne urmarea cu masinile proprii (mai multe, da???) iar in alta zi cand eram in parc cu bicicleta "armata noastra" era pe aleea alaturata (cand ne-am indreptat spre masini a fost dirijata si ea rapid spre masinile proprii, evident).

Acum eu ce sa zic? Ca sunt fericita ca nu e nevoie sa ii hranesc pe toti, imaginari fiind. Ca e bine ca se descurca singuri cu transportul. Si ca nu, nu pot sa spun ca ma simt mai in siguranta de cand stiu ca pe urmele mele se afla in permaneta o armata intreaga.

Ah, si pot sa adaug linistita la asta singurul cantec pe care l-au preluat copiii mei dintr-un desen animat. Elsa? Let it go? Mnah, nimic de genul, noi suntem mai pe gothic, asa. Pentru ca sa iti vezi copilul carliontat mergand prin casa mormaind in barba cuvinte ca "Rusine!', sau "Deceptie!!!"... e cel putin socant initial si sigur menit sa-ti inveseleasca ziua. Mai ales daca i se adauga si el cu un "Sa plece!" hotarat. Cantecul, the one and only auzit vreodata lalait prin casa, e din Simba - Lion King 2 si e probabil cel mai vesel de la Disney :D


Altfel, cu muzica stam bine. Avem doua hituri pe care le ascultam obsesiv, la cererea publicului mic si foarte mic, melodiile lor preferate, desigur:



No comments: