03 February 2015

De ce-uri

Varsta intrebarilor ne-a lovit din plin si logica omuletului continua sa ma uimeasca, alaturi de curiozitatea aceasta minunata care insa imi cam pune neuronii pe moate pentru ca... ah, oh, cum sa cuprinzi cantitati uriase de informatii intr-un raspuns simplu si clar? Am ajuns sa citesc diverse carti gen "Intrebari mari de la cei mici...la care raspund niste oameni foarte importanti" petru ca ma tot ia prin surprindere cu varietatea subiectelor atacate :D.

De ce au pinguinii aripi daca nu zboara?
De ce se spune cale ferata?
De unde stii care ciuperci sunt otravitoare?
Cum arata Dumnezeu?
Semnele de circulatie de ce sunt pe strada?
De ce este portocala portocalie?

Trei dintre intrebarile de mai sus au aparut in ultima conversatie, la telefon, deci omuletul e rapid si naucitor. Iar daca toate acestea nu reusesc sa te destabilizeze, mai ataca fulgerator si cu un "tu cum vrei sa fie tortul tau la ziua ta?", care ziua mea e la toamna si eu tocmai ii explicam cum e cu ciupercile otravitoare (la asta a vazut ca m-a blocat si a decis singur ca imi trebuie un tort cu printese).

3 comments:

Vio said...

oh, da, misto "Intrebari mari de la cei mici...la care raspund niste oameni foarte importanti". Am ras cu lacrimi la unele dintre ele gandindu-ma eu ca e exagerata..ca nu cred ca se poate...sa auzi asa intrebari. (pe vremea aia-A era mic-mic si nu credeam ca vine vremea la care sa imi fie utila cartea)

Cat despre felul in care sar ei de la una la alta...viteza asta cu care fac niste conexiune..well...asta inseamna o minte tanara si lispita d egrji, cred! :)

Simona said...

Mie mi s-a parut cea mai grea "Mami, de ce fac oamenii copii?!" si m-a mai prins si pe nepregatite...

Zu said...

Uhhh, Simona, asta e grea...