23 December 2014

Problemele LUI cu Mos Craciun si cadourile

Anul trecut ma intrebam diverse legate de Mos Craciun, insa nu m-am asteptat ca baietelul meu cel foaaarte istet si corect (se pare :D) sa aiba cu totul si cu totul alte probleme cu mosul asta:

Intai ca mi-a zis cam asa:
Jucariile astea nu sunt (potrivite) pentru mine. Am primit un tanc care face galagie. Si am vrut un robot care se transforma in masina si am primit un robot. Nu sunt pentru mine, sunt prea dure.

Apoi ca e nemultumit pentru ca:
Eu anul trecut i-am cerut lui Mos Craciun un autobuz...
Si... nu l-ai primit? il intrerup eu nedumerita, stind foarte bine ca l-a primit
Ba da, dar nu mi-a adus doar un autobuz, mi-a adus si alte cadouri!!! continua el, cam agasat ca Mos Craciun asta isi permite cam multe, adica el cere un singur cadou si Mosul ii aduce mai multe, ce l-a apucat?!!!

:-)))))))))))
 Astept sa vad ce va zice dupa 25 dec...

2 comments:

AlinaD said...

Noi stam inca bine (4 ani si 9 luni). I-a scris o lista destul de lunga, la sfarsit i-a spus Mosului sa aduca ce poate el din lista aia.Si daca nu gaseste nimic, sa ii aduca ce vrea el, dar sa fie de baietei :))

Zu said...

Aaa, ce simplu. La noi ieri s-a gandit sa scrie scrisoarea si a cerut ceva complet abracadabrant care nici nu exista :-)))