19 November 2014

Vin vremuri grele

Vreau sa spun doar ca azi a inceput Gaudeamus. Si ca vine Black Friday dupa care sarbatorile si eu nu ma pot gandi decat la reduceri la carti. Si Lego, hai, fie.

Deci e grav. Foarte grav. Pentru ca, nu-i asa, carti inseamna bani. Dar si spatiu de depozitare: de unde iata, se iveste nevoia de o biblioteca (doua, trei). Si de o casa mai mare, vai mie. Si ne intoarcem la visul cu casa cu sase camere, din care una sa fie o biblioteca inaaaalta pe doua etaje, cu galerie sa te pierzi pe acolo si scara sa ajungi la carti si geamuri maaari sa intre multa lumina.

2 comments:

Vio said...

O, da, o bilbioteca din aia cum ai descries tu acolo...ar fi minunataaaa...:) Aveam prin facultate un prieten care statea in casa unei matusi..casa din aia cu camera inalte, cu o biblioteca pana-n tavan, cu scara, vazusem eu numai in filem asa ceva.. Era superba. Si era si mai misto caci camera aia avea..ceva gen balcon interior (nu stiu cum naiba sa-i spun, o avea vreo denumire..dar n-o stiu). Era o scara de lemn, ea te ducea intr-un fel de ..ceva suspendat peste camera in care era biblioteca. Acolo era "cazat" al meu prieten. Avea un birou si un scaun super meserias. Mama, ce-mi placea sa merge in vizita la el, cu un ceai in nas si sa ma uite Dumnezeu in luma cartilor..:))

Da..cand o sa am (haha) casa cu 7 camera (caci mie cifra 7 imi place), o sa vreau si eu o bilbioteca din asta..:)

Zu said...

Aaa, deci tu chiar ai vazut asa ceva... Eu doar o visez :D