21 November 2014

Idei insirate

Am vazut niste poze cu inele... mi-a ramas sufletul la ele :D. Moment in care mi-am dat seama ca in afara de o bratara cu un medalion anume, nu stiu cum se face dar nu am nimic cu Micul Print. Pentru ca daca e sa imi aleg un simbol, apai asta e, deci e clar, imi trebuie o bijuterie inspirata din Micul Print.

In alta ordine de idei, daca tot am citit Limbajul florilor si daca tot are la final un dictionar al mesajelor acestora, am zis sa ma dau rotunda si sa vad si eu daca florile mele preferate spun ceva despre mine. Prin lista de flori care vorbesc despre jale, reconciliere, pasiune, glorie si izbanda, nesinceritate si chiar rea-vointa am scotocit si eu dupa frezie si liniac, pasiunile mele. Si mi-a iesit : "Prietenie care dureaza" si "Primele emotii ale iubirii". Mda, de potrivit mi se potrivesc, acum daca eu vreau (si chiar vreau :P) le voi gasi sigur o interpretare legata de mine si viata mea.

La capitolul muzica, well, Lana Del Rey is a keeper, do try Blue jeans sau Summertime Sadness, Young and Beautiful ori poate Born to Die - are o muzica ce-ti intra sub piele, e ca un drog, te bantuie, te invaluie, te obsedeaza, te fascineaza.

Trecand la alta obsesie: voila. E mai grav, deoarece imi doresc sa stiu si eu sa fac asa ceva - nu, nu imitatii ci the real thing.

Altfel, Black Friday isi reconfirma reputatia de mare fas, singura noutate fiind faptul ca pare sa se intinda ca o peltea pe tot mai multe zile, saptamani... bref, numai friday nu mai e.

Ah, ah, si imi plac surprizele, da, da, iar azi e o zi buna :-).

1 comment:

Vio said...

M-ai terminat cu siteul acela cu mobila pictata.:)) Sunt mare fan, pe vremuri descoperisem chestii din astea in magazinul Exotique, dar erau scumpe in spume.. Bine,e normal sa fie asa...lemn pictat ,nah..cum sa fie ieftin..
Daca vrei sa te joci si sa incerci sa faci...iti recomand magazinele alea de art craft, au chestii ca de jucarie din lemn natur, poti sa te joci cu culorile pe ele..iese un mobilier de papusi foarte simpatic:))
Dupa care, daca te tine, incerci si pe piese mai mari:)
..
Ma consolez cu ideea ca, si daca as avea timp/talent (nu neaparat in ordinea asta), tot nu as avea unde sa le pun, caci casa in care stam este deja super full..si nu prea s-ar potrivi..
Well..cand oi avea casa aia cu 7 camere si cu biblioteca AIA, sigur o sa am spatiu si pt mobiler din asta:)