05 August 2014

The good and the weird

The good sunt unghiile mele mentolate care rezista foarte bine (OPI, mda) si au un nume delicios: "I shop mintage". Imi plac la nebunie numele pe care le dau ojelor, mai ca imi vine sa le cumpar pe toate doar pentru nume :D.

The other good sunt cartile, cartile, cartile pe care le pap pe paine (singura problema e ca sunt unele tomuri serioase si daca ma prind... oh, vai, nu mai dorm).

The final good e "How to Train Your Dragon 2" - care mi-a placut tare mult, mda, chiar mi-a placut, f fain.

The weird este copilul meu cel mare, aflat la bunici, care  mi-a comunicat ca ma iubeste "cat tot orasul, cat tot universul si cat toate planetele" si apoi mi-a trasat lista de sarcini pentru cand vine acasa: "sa iau masina de la benzinarie (???), sa ii aduc iepurasii si sa fac curat in casa". Say what??!

The other weird este Bu, care s-a apucat sa citeasca apometrele si mi-a comunicat cu un aer usor confuz, in timp ce tinea o coada de mop in mana, ca a scapat usita de vizitare la tevi undeva jos, pe ghena. Mda, dupa ce am bagat si eu capul sa ma uit, usita noastra alba se vedea cateva etaje mai jos, varata intre tevi. Lovely.

No comments: