22 July 2014

Probabilitati si nedumeriri

Dupa ce telefonul meu a decedat complet si am stat o zi fara el (Bu declarand solemn ca asta este, service-ul il mananca si oricum probabil trebuie schimbat), la finalul zilei m-am enervat si m-am dus la service unde i-am pus in fata bietului om doua telefoane inchise, trei cabluri si doua mufe de telefon :-). Cu mesajul blond ca "ceva din toate astea nu merge, dar nu stiu ce".

Foarte pasnic omul... le-a luat pe rand, testand cu cablurile lui la modul "asta merge, asta nu merge, asta merge etc." iar la final, surpriza, concluzia a fost ca toate trei cablurile decisesera sa cedeze in aceeasi perioada de timp. Trei (3!!!) cabluri de iPhone.

Sunt inca surprinsa de modul organizat in care obiectele din viata mea tin sa imi faca diverse surprize. Tipic mie stiu, dar serios, daca vrea cineva sa imi spuna ca nu se vorbesc intre ele... pfff... cum e posibil ca trei cabluri sa moara impreuna. Hmmm... relativ poetica treaba daca nu ar fi insemnat ca am ramas o zi intreaga fara pretiosul meu telefon.

Si tot din categoria "cum e posibil", iata ca anul acesta cineva din blocul meu pofteste sa isi faca un stoc generos de ardei copti. Bravo lui, doar ca, evident, prefera sa bucatareasca seara tarziu (inteleg, e cald) si din motive care imi scapa mirosul pare sa se adune tot la mine in dormitor. Nah, dormitorul meu nu e langa bucatarie, deci care erau sansele? Doua zile la rand sa dorm in iz de ardei copti... Oh, sper ca totusi considera ca a copt destui si nu mai trece la treaba si diseara. Sau poate trece la vinete???

Ah, si daca tot ma declar nedumerita azi:
Mergeam cu omuletul pe strada si langa blocul nostru se lucra ceva, era o groapa mare noua. Inauntru se vedea o teava asa ca am inceput sa ii explic omuletului curios ca este o teava de gaze, ca uite asa ajunge gazul in casa, la aragaz, unde incalzesti mancarea... Ca pe Jupiter, exclama el incantat. Jupiter?! Eu vorbeam de aragaz... ma mir eu. Nuuu, gaz, ca pe Jupiter... e o planeta cu gaz, imi explica el mai departe si nu pot decat sa ma intreb nedumerita: eu stiam chestiile astea la 5 ani???

No comments: