15 July 2014

Meteo-boscorodeli

N-am nimic cu vremea aceasta desi zau ca nu m-am mutat la Londra din ce stiu si daca tot e vorba de ploile de acolo pai sa mai importam si alte lucruri. Cum ar fi poate ceva mai multa politete. Poate si ceva clasa. Sau autobuzele alea etajate, ca tare l-ar mai face fericit pe baiatul meu...

Ce ma deranjeaza rau-rau este durerea de cap constanta. Presiunea atmosferica e de vina si nu mai poot, ma doare rau, iau pastile si nu trece, ma omoara zapuseala asta coplesitoare, ca o plapuma mare de abur cald in care ma scufund si o moleseala de care doar o ploaie zdravana si racoritoare ma mai poate scutura, dar si ploile sunt de multe ori calde si inabusitoare si ele.

Asa ca sunt chinuita, vreau o gura de aer proaspat si un cap limpede, nu-mi pasa de vremea de la Londra sau de la Bucuresti, sa ploua, sa se dea peste cap anotimpurile si sa se invalmaseasca sezoanele, fie, dar imi vreau sirul gandurilor clare inapoi.

Urasc vremea asta, ma termina, vreau sa fug si n-am cum sa fug, aerul conditionat nu ma salveaza, nu-mi place vara torida - ploioasa. Ma doare capul, cum ma salvez?

"... ne-a topit pe toti orasul / A fugit chiar si arcasul / Nimeni nu mai vrea nimic / [...] daca nu plec ma transform"


2 comments:

Vio said...

aaaa...vacanta??!!???
:)

Zu said...

a fost :-(