29 July 2014

Lunea care a fost de fapt marti

Ziua de ieri cred ca a fost de fapt o marti deghizata in luni. Probabail ca satula de atatea suturi in coaste si comentarii despre cele trei ceasuri rele, ziua de marti si-a zis ca daca se da drept luni va vedea si ea cum e sa nu vorbeasca lumea in jurul tau doar de ghinioane si momente nefaste. Doar ca si-a dat in petec, nah, lupul-naravul-parul, asa ca lucrurile mi-au mers cumva pe dos ieri, intr-un stil obositor.

Distractia maxima a fost cand am traversat jumatate de oras pana la Decathlon, sa-mi iau bicicleta. Au un serviciu simpatic acolo: verificare biciclete si mici reparatii daca e nevoie, la cele cumparate de la ei, asa ca m-am dus si eu sambata cu Mitza mea, la un control de rutina. Nu de alta, dar e cumparata second hand, poate mai e ceva de calibrat, aliniat etc. Toate bune si frumoase, stabilim ca e gata luni la ora x si rog insistent (ba chiar las si numarul de telefon domnului amabil de la ghiseu) sa fiu sunata daca intervine ceva si nu e gata, sa nu ma duc degeaba.

Right. Evident ca nu era gata si angajatul de luni (altul decat cel de sambata) nu stia nimic, cazuse din copac, dadea din umeri. Ce m-a enervat insa cel mai tare: pai colegul a observat ca trebuie schimbat un sabot si x lucru... si se apuca sa le faca repede-repede. Tot dura prea mult pentru mine insa in plus, hei, asta a observat colegul tau la o discutie scurta cu mine, va rog sa-mi luati bicicleta in serios si sa o verificati cum trebuie, ce se intampla aici??? Prefer sa mai stea la voi dar sa stiu ca totul e ok, damn. Asa ca am traversat la loc jumatate de oras fara bicicleta, buf. Da, ma asteptam la ceva mai mult de la Decathlon.

Pe seara a urmat punctul culminant: pe sotul meu il doare o ureche (otita?), unde sa mearga, ce sa faca, era 22.00, eu ii vorbeam de mers la urgenta, el s-a dus la farmacia de jos. No bine, s-a intors cu niste algocalmin fiola, insa se pare ca distractia se extinde si catre a doua ureche asa ca imi reiau refrenul cu "mergi la doctor, mergi la doctor".

Insa in aceasta dimineata e prima data cand mandra domnisoara a facut pipi-caca la olita. Ole! Speram sa fie cu noroc :D.

No comments: