14 July 2014

Fratii

- Nuuu, nu e voie! striga el indignat, si vocea ridicata ma face sa scot curioasa capul pe usa bucatariei. Cei doi sunt in capatul holului, iar el insista rastit: nuuu, nu face asta!!! ceea ce o determina pe sora lui sa se uite nedumerita la el si sa izbucneasca intr-un torent de lacrimi. Ma apropii grabita: i-am spus ca nu are voie dar nu se opreste! exclama el suparat. Si apoi imi explica despre ce e vorba: ea isi tot rupe coaja de la juliturile de pe genunchi (a cazut acum cateva zile ) si el vrea sa o opreasca pentru ca nu e bine, nu trebuie sa zgandari ranile, trebuie sa le lasi sa se vindece, dar nu intelege!!!.

-------------

Stau amandoi pe canapea si mananca bucati de mar dintr-un castron pe care l-am pus intre ei. Cand se termina, mandra ma cheama si imi da vasul gol, gesticuland ca mai vrea. Mai vrei mere?, o intreb. Cu un gest scurt mi-l indica si pe fratele ei. Mai vrea si el? zic eu, iar ea raspunde incantata 'aaaa (=daa) in timp ce el mormaie concentrat eu nu mai vreau mere... Moment in care ea il bate usor parinteste pe cap, ca o mama grijulie care "stie ea mai bine".

2 comments:

Diana Cornea said...

Incredibil! Avem si noi aceeasi faza cu merele si o julitura noua, la care ma astept sa se intample exact povestea descrisa de tine pentru ca la tot ce "nu are voie" exista acelasi monolog, pe acelasi ton (Ana versus Andrei) dar... he, Andrei nu plange! el doar scoate niscai sunete ascutite de mor de inima nu alta si nu se lasa pana nu capata ce doreste (chiar daca n-are voie)...

Zu said...

:-)))) sunt rude, cumva? :P