11 June 2014

Ziua in care

a urlat dupa telefonul meu desi stie ca nu se umbla cu el si il are pe al ei dar nu si nu
s-a dat cu fundul de pamant pe strada
a fugit in directia opusa, razand
a intrat in balti desi era in sandale (stie bine ca doar cand e incaltata cu cizme poate sa intre in balti)
s-a jucat facandu-si un traseu de cocotat/ coborat pe scara de la blocul vecin (am murit de plictiseala)
nu a vrut in parc
nu a vrut nimic altceva
a urlat dupa painea cumparata de la magazin in toate felurile posibile desi ii dadeam bucatele din ea

s-a intins in patutul ei si mi-a cerut sa o invelesc
am zis ca se joaca, insa a adormit singura
e abia 11.50 si doarme de 20 de minute (de obicei se culca pe la 13.00)

?

4 comments:

deea said...

Hai ma mama, ma, ii cresc si ei niste molari, ce-ai?! :)

Vio said...

ha, o data ce s-a incheiat cu "a adormit singura" pt mine restul nu mai conteaza.
semnat:
o mama a carei fiu a intrat in faza de "nu vleau sa dolmim" (la pranz) si adoarme abia dupa 1-2 ore de zvarcoleli prin pat si plans cu muci si lacrimi siroaie...:((

Zu said...

@Pai foarte bine, revolutie sa fie, dar sa stim si noi! Bine, eu am fost happy ca s-a culcat singura :D

Zu said...

@Vio: da. si a si dormit, ca tare imi era ca ramane doar cu jumatate de ora de somn si pana seara ne strangeam de gat una pe alta :P