12 June 2014

Maleficent

Am auzit multe comentarii pozitive la adresa acestui film. Din pacate insa, mie nu mi-a placut. Mi s-a parut incomplet, parca nu a reusit sa faca tot ce si-a propus si ce era de exploatat in acest subiect, nu am indragit nici un personaj, nu m-a transpus in universul fermecat... dialogurile si scenele mi-au parut adesea intrerupte, ca atunci cand ia cineva un film si mai taie din el ca sa intre in intervalul de 2 ore pe care i l-a alocat in grila tv. Nu se leaga, nu curge, nu te cucereste si te "zgarie" la logica.

Angelina e prea putin complexa si mmm... mult prea "trasa la fata", Frumoasa Adormita e prea vesela si usor tampa, regele e un personaj cu o singura fateta, regina mama e expediata scurt sa moara in culise, corbul cred ca mi-a placut cel mai mult si era, da, ofertant rolul, se putea scoate mai mult din el... subiectul bun... finalul cel putin ciudat. Inteleg ca e vulnerabila la atingerea metalului insa de ce asta inseamna ca nu mai poate face nici vraji? Ca daca eram in locul ei ii paleam pe respectivii cu toate vrajile verzi pe care le aveam in dotare. Ah, si daca imi lua unul aripile insaaa puteam sa redevin zburatoare prin recuperarea lor, ahaha, ma duceam val-vartej sa mi le recuperez, nu stateam 16 ani trista si nefericita (sau in filmul asta nu au fost distribuiti batranii satului, pastratorii cunostintelor stravechi, aia care sa-i explice cum sta treaba cu aripile extirpate?). Si mai am cateva hacuri din astea care m-au pus pe ganduri.

Bref, not my cup of tea, sorry.

No comments: