30 June 2014

Femeile din reclame

De cand merg mai mult cu masina prin oras (mi-am recastigat libertatea de miscare :D) am redevenit ascultator de radio si, implicit, de reclame. Proaste. De mult aveam eu o problema cu femeile din reclame si modul in care sunt acestea prezentate insa mai noi ma bantuie o "amica" ce isi zoreste prietena pe trecerea de pietoni (desi in fundal nus e aude picior de zgomot de trafic) si ii comunica doct ce i-a recomandat ei doctorul despre "carcei durerosi" (carcei durerosi? mai exista si alt fel? nu mi-am batut in viata mea capul cu asta, carceii sunt carcei si asta basta, asa le zicem), alta care se ingrijoreaza ca prietena ei nu mai zambeste la fel, vai, ea care le stia pe toate cum de a ratat cea mai buna metoda de albire a dintilor (chiar asa, blasfemie!) si preferata mea, cea care se declara indignata ca prietena ei mananca ciocolata si s-ar putea constipa (wait, what??? I mean... whaaaat???).

Toate vorbesc nefiresc si intepat si... cum sa zic... in viata mea n-am purtat asa discutii cu nimeni. Si nici nu vreau. Si nu cred ca vreau sa le cunosc pe cucoanele astea si nici nu doresc sa imi devina vreuna prietena. Nu imi imaginez cine ar dori.

In schimb imi doresc, ah, da, imi doresc sa traiesc ziua in care o doamna serioasa sa ma contrazica privitor la ceva rochie noua si culorile ei si sa scoata din geanta ditamai cutia de detergent nou nouta, sa mi-o arate. Mdap, asta chiar vreau sa vad!

2 comments:

Simona said...

Fara suparare, de cand am emigrat aici nu stiam de ce mi-e asa de bine, ma tot bateau diverse persoane din comunitatea romaneasca la cap ca de ce nu ma uit la televeiziuni romanesti pe net sau prin satelit, etc si eu ziceam ca stiri pot sa citesc si in ziare si de alte chestii nu-s curioasa. Dar cand sunt socrii mei aici, ma sacrific gratios si il las pe socru-meu cu cele o mie de posturi romanesti de televiziune pe care incerc sa le tune-out pe cat pot, dar exact cum spui, ma zgarie pe urechi ingrozitor, cele mai proaste reclame (si nu numai, pana si prezentatoarele de stiri nu mai stiu sa vorbeasca romaneste si o iau pe trend-ul ala cu "urmeaza imagini SOC!!! N-o sa va vina sa credeti ce a facut cutare ieri..." etc), stii tu... S-a dus dracu' si jurnalismul acolo si marketing-ul, sau e targetat pentru de-aia cu IQ-ul 30 si ghiulul de tot atatea carate... :(

Zu said...

Nici eu nu ma uit la tv :D. Doar la Fine Living si din astea, cu viata/ amenajari/ gatit... Pe posturile romanesi dau doar cand sunt emisiunile-show care imi plac, gen Masterchef.