07 May 2014

Ziua in care...

... am mai trecut un hop ca parinte e pentru mine ziua in care mi-am dus copilul la dentist stiind ca va primi un "sirop" care sa il faca sa stea mai relaxat (si a stat, a fost bine, nu asta e, ci vartejul de sentimente care m-a napadit). L-am vazut cum devine usor ametit, cum merge clatinat, vorbeste mult si e vesel fara motiv... cum isi pierde controlul asupra propriului corp... si am stiut/ stiu ca e o banala interventie, ca n-am de ce sa ma sperii, dar totusi corpul meu s-a revoltat, un vuiet surd mi-a blocat simturile iar inima cred ca a mai sarit cate o bataie din cand in cand.

E ziua in care dupa ce l-am adus acasa moale ca o carpa, incapabil macar sa se agate de mine ca sa-l pot duce mai usor in brate, m-am asezat pe marginea patului si mi-am dat seama ca imi tremurau mainile, necontrolat.

Ziua in care cred ca mi-a mai albit un fir de par si mi-am dat seama cu groaza ca "abia incepe" - are doar 5 ani si viata e lunga, o sa mai trecem prin multe din astea noi doi si eu o sa albesc mult si bine, e clar.

No comments: