13 May 2014

Feeling exhausted

Azi am plecat in masinuta mea cea plina de puf si pufisori- in spatele blocului nostru e iarna, ninge cu pufisori si acestia se astern ca o plapuma groasa pe drum sau se lipesc enervanti si insistenti de tot ce prind. Ti se agata de nas ori se aduna pe masini,  de biata mea albastrita arata acum de parca i-a crescut brusc blanita. Asadar am plecat amandoua, ea aratand de parca cineva ii facuse o farsa si o unsese cu miere ca sa o dea apoi prin puf de rata, eu lalaind Fear of the Dark , cu geamul deschis si volumul dat mai tare, ups, mi-am dat seama nitel mai tarziu. Mda, cred ca eram o imagine de neuitat :D.

Intai am dus copilul mare la gradi. Cu copilul mic dupa noi, evident. Apoi am cautat o parcare, cale de trei ture de bloc, dupa care am parcurs lungul drum de la masina pana acasa, cu copila mica interesata de toti cainii, toate frunzele si in general tot ce misca pe marginea strazii :D. Acasa nu mai spun, intr-o ora am facut ordine/ mancare/ cateva "alte treburi". Si... am plecat la work! Peste o luna revin din concediul de ingrijire a copilului, asa ca aveam hartii de dat, semnat, parafat. Uf, e o nebunie... te plimbi de la x la y si inapoi la x, dupa care la z, dar stai ca z nu e in birou, hai sa incerci si cu hartia cealalta, ajungi la a, b, c nu, ca nu e, revino dupa 16.00, stai sa vedem in ce departamente esti, ups, voi nu aveti sef si vi s-a schimbat numele, cum naiba va mai numiti voi acum si oare cine ar trebui sa semneze hartia? Si tot asa, intre muulte etaje si corpuri de cladiri diferite, pentru ca nu, niciun birou nu este langa altul, sa stim o treaba. Plus analize medicale, ha, alea abia incep!

Sunt obosita si nauca si peste doua ore o iau de la capat, tot la work, tot cu masina mea proaspat imblanita, tot cu recuperat copilul de la gradi. Ziua cartitei, huh?

Dar macar am invatat ceva: e treaba grea sa plimbi o hartie (#birocratianemananca) si e mai bine sa nu parchezi in spatele blocului in perioada cu pufisori.

No comments: