25 April 2014

Vanatoarea de oua

Chiar daca eram sechestrati in casa, pe motive de refacere dupa boala si "hai sa nu reluam treaba cu viroza taman acum cand ne vom vedea cu tot clanul", tot am facut vanatoare de oua, pentru ca e fun  (anul trecut omuletul a participat si la cea de la Peles, cam haotica ea si din pacate potrivita pentru copiii mai mari). Asadar, am niste oua decorative, le-am ascuns prin casa si i-am inmanat copilului HARTA! Adica planul casei pe care tot noi doi l-am facut inainte, desenand frumos si principalele piese de mobilier pe el (patul lui, canapeaua etc.) si pe care eu am marcat cu multe stelute locurile unde am ascuns oua (pe principiul "x marks the spot"). Minunat exercitiu de orientare pe harta si observare, mai ales ca bine-bine, ajungea copilul acolo unde pe harta aparea o steluta, insa oul putea sa fie chiar sub mobila sau bine ascuns intre jucarii, eeeeee... Bref, distractie mare, am reluat de vreo trei ori pana cand, mdap, am cedat eu.

Apoi am lasat omuletul sa decoreze casa cum vrea el asa ca a agatat fiecare ou (prins cu scotch) pe unde a poftit: predominant pe usi si pereti. Si acolo au stat agatate pana mai ieri, cand mandra s-a gandit sa-si organizeze si ea propria versiune de vanatoare de oua: pe cele la care a ajuns le-a cules singura, la restul se proptea dedesubt si  gesticula agitata indicand locul cu pricina pana cand ma sesizam si i-l dadeam jos. Le-a adunat asa tacticoasa pe toate, din fiecare camera, fiecare locsor unde a zarit ea unul... si apoi si-a decorat castelul cu ele.

Cam asa:



No comments: