29 April 2014

The Edge of Hope

Acum ceva timp povesteam despre prietena mea (a mea, a mea, a mea) care si-a lansat o carte. Mdap. O carte. Scrisa de ea. In engleza.

Just like that.

O cunosc pe Alina de... pfff, de mult timp, de pe blog, de dinainte de bebe 1, de cand ne-am intalnit sa facem schimb de CD-uri cu serialul Grey si am cunoscut o persoana cu mult umor, pofta de viata si energie de nestavilit. Am ramas prietene, genul acela de prietenie care continua firesc desi ne auzim la telefon dupa x saptamani, desi eu sunt intr-un oras si ea in altul, desi vietile noastre sunt complet diferite. N-am sa mint insa, omuletul meu interior a cascat ochii mari cand prietena mea mi-a spus ca s-a decis sa se dedice pasiunii ei si sa scrie acea carte care "o bantuie" de mult. Alina Popescu e un excelent om de comunicare si scrie bine, iar latura ei de geek pasionat de IT si jocuri pe computer e exact ce avea nevoie pentru a completa excelent bine ideea unei carti cu vampiri, dar tot am clipit de doua ori: wow, ce curaj! Si curaj a fost, curaj si pasiune si tenacitate pentru ca si-a urmat visul si a scris, a corectat, a verificat, a cautat, a invatat si voila, a lansat The Edge of Hope, primul volum din trilogia Bad Blood pe care mi l-a dat sa citesc in forma sa incipienta acum mult timp.

Acum... eu stiu ceva ce restul lumii nu stie dar va simti cand va citi cartea. E nascuta din experienta ei de viata, pe care a luat-o si a rasucit-o si amestecat-o cu fantezii si umor si mister, facand ca din toate lucrurile care i s-au intamplat, din tot ce a adunat sufletul ei si din tot ce a visat si iubit sa iasa o pasare Phoenix scrisa cu mult suflet. Am inceput lectura cu gandul sa fiu obiectiva si incepand sa-mi notez constiincios tot ce mi se parea mie ca ar putea sa o ajute pe prietena mea (citeam primul draft iar relatia dintre noi e de no bullshit) dar de la un punct incolo am dat naibii toate notitele si m-am scufundat in lectura, pana inspre dimineata pentru ca da, trebuia sa termin cartea, sa vad ce se mai intampla, ce conta restul! Povestea te prinde, te tine agatat de ea, cartea e alert scrisa si finalul, ah, finalul m-a terminat, uf, e abia primul volum dintr-o serie de trei... te lasa cumva in suspans, sa mori singur de nervi (tin minte ca i-am dat mesaj sa-mi trimita continuarea asap :D).

Asadar, dragii babei, daca sunteti genul care adora o poveste buna cu vampiri si vreti sa descoperiti o abordare noua, cartea aceasta e pentru voi. O eroina (o ea, da), vampiri care mai au si alte treburi pe langa banalul te-am muscat/ te-am transformat, probleme de viata si inima in care ne regasim cu totii, mister si pasiune cat cuprinde, totul scris cu umor (autoironie ? :D).

O puteti lua de aici: Amazon US si Amazon UK, eu va las sa va uitati la trailer :D...




No comments: