29 January 2014

Copiii spun lucruri trasnite

Mi-am dorit mult sa vorbeasca, mai ales ca a inceput mai tarziu si greoi dar... oh boy, si cand a inceput! Din ziua aceea nu s-a mai oprit :-). Turuie incontinuu iar replicile savuroase nu lipsesc. N-am apucat eu sa le adun pe toate, dar cateva tot mai am de pus pe hartie, pana nu le uit:


Mergem cu masina, trafic, intarziem, eu pufai si boscorodesc. Din spate se aude: "ingerasul asta din nou se tine de glume". "Care ingeras", intreb eu, ca doar parca nu avem asa jucarii prin zona - o fi vazut el ceva pe strada? "Ingerasul care sta pe un nor cu Maria". Whaaat? Sunt in trafic si mintea mea se blocheaza. Copilul meu are cunostinte religioase destul de clare, wow! "Cine e Maria",  intreb in continuare, curioasa sa vad ce mai stie. "Aaaa, Maria e o statuie", completeaza el linistit.

--------------------

Bunicul il vrajeste ca el stie tot, aude tot, povestindu-i de o vrabiuta care ii sopteste lui tot ce face nepotul chiar si cand nu e langa el (vrabiuta asta e cunostinta veche, am crescut si noi cu ea :D). Copilul imi explica, foarte convins: "Bunu are o vrabiuta care ii spune tot!" dupa care continua, nemultumit: "dar eu nu auud cand ii spune!!!" :D

--------------------

Dilema de gradinita: "Nu mai stiu ce sa fac, prea multi vor sa se joace cu mine! Si Stefan O si Tea si Mara si Filip si Sara..."

--------------------

Complet din neant, fara legatura cu ce discutam, piticul deschide un nou subiect: "stii ce vreau sa fiu cand ma fac mare?". "Mmmnu", zic eu si ciulesc urechile, brusc interesata (ce o sa zica, eu eram cu educatoare dar am mai auzit si de gunoier, sofer si alte idei simpatice...).
"Eu vreau sa am grija de oras!" declara el hotarat.
???
"Oare vrea sa se faca primar?" il intreb eu pe Bu amuzata. "Nu stiu, dar merge si asta, eu il vedeam presedinte", raspunde Bu mucalit.

--------------------

Celebra rima cu pestele mic ce iese din Oceanul Pacific a suferit cateva transformari asa ca nu mica mi-a fost mirarea cand am auzit de "Oceanul face frig...". :D

--------------------
"Hai sa ne imbracam", zic eu. "Daaa, hai sa ne imbracam, sa mergem afara la zapada!", se entuziasmeaza el si incepe sa-si puna singur pantalonii. Doar ca se incurca in ei, asa ca de langa mine se aude replica usor confuza: "daaar... cum ne imbracam???"

--------------------

Inteleg de la Bro' ca piticul isi doreste un porcusor de Guineea caruia sa-i puna numele "cal de mare". Cred ca biata creatura ar avea ceva probleme serioase de identitate...

No comments: