13 September 2013

S-au vorbit

Intamplarea face ca ieri am ajuns sa ma uit la pozele cu omuletul cand avea el un an. Si cum suspinam eu nostalgica: vaaai, ce frumos zambeste copilul, ce minunat e!!! pac, ma uit mai bine la dintii lui. Patru sus si trei jos.

Hmmm... patru dinti sus si trei jos are si ea acum. Fix la fel, doar ca sunt trei pe dreapta iar el avea trei pe stanga, daca intelegeti ce vreau sa spun. Ok, deci copiii mei la un an aveau fix sapte dinti: patru sus si trei jos, nici mai mult nici mai putin.

Si seamana! Vai ce seamanaaaaaaaaaa!!!

In alta ordine de idei, am mai avut o revelatie din categoria "copiii mei, ca ai nimanui". El este nascut fix in aceeasi zi cu Axl Rose (what where the odds???). Ei bine, am fost curioasa sa vad si la ea si, well, ea e nascuta in aceeasi zi cu nici mai mult nici mai putin decat 50 Cent, rapper de la mama lui :D. Oook...

No comments: