10 September 2013

Cand lucrurile se leaga

In alta ordine de idei, si pe un ton ceva mai vesel... ieri am fost invitata la Eden Spa. Dar mai bine sa o iau cu inceputul: dimineata de ieri, cand m-am trezit anchilozata. Nu numai ca ma durea spatele, dar aveam senzatia ca doare si sa respir, nu intelegeam ce se intampla. Scartaiam rau pe la incheieturi. Bu m-a anuntat ca si pe el il doare spatele si m-a intrebat mucalit daca ne-am batut cumva in somn. Nope, eram prea ocupati sa dormim bustean asa ca mai ramanea doar varianta cu "am fost rapiti de extraterestri in timp ce dormeam".

Acestea fiind transate, am apelat la solutia de compromis: un Nurofen, of.  Apoi am purces la drum- sa ne relaxam, nu? Ei bine, mie vizita la Eden Spa mi-a picat la fix: in primul rand ca imediat cum am intrat si am inchis usa dupa mine parca eram in alt univers: liniste, calm, relaxare... imi venea sa ma mut acolo. Ah, si niste prajituri cu dovleac si... mar si nuca de care m-am indragostit iremediabil (da, eu, care nu mananc placinta cu dovleac - musai sa gasesc reteta aia sau o ruda e ei pana de Halloween).

Am ales un masaj, varianta blanda ( ma tem ca desi ii inteleg beneficiile nu rezist la versiunea cu "tras de muschi") si a fost foarte bine pentru muschii mei contractati care se incapatanau sa stea contractati (am aflat si eu) - rebeli, rebeli, dar nici chiar asa - iata de ce ma durea spatele. Apoi am participat si la o demonstratie de yoga unde, recunosc, pentru mine, mama a doi copii aflata mereu pe minus cu somnul, prima reactie la "inchideti ochii si..." a fost sa ma duc pe panta somnului insa mi-am adus aminte ca uneori e bine doar sa stai, sa simti ca traiesti si atat si sa te bucuri de asta... De tine, de corpul tau, de pacea ta interioara.

Mi-a placut ca isi modifica oferta in functie de sezon, ba chiar ca schimbarile se reflecta si in amenajare, mi-a mai placut si ca au oferte pentru grupuri (de exemplu petrecerea burlacitelor la spa sau mama-fiica) si ca au terapii nu doar pentru corp ci si pentru minte si suflet. 


Iar pentru mine lucrurile s-au legat tare bine si au venit la momentul potrivit - atmosfera placuta, masajul si minutele de yoga m-au facut sa plec alt om. In fine, alt om inseamna versiunea care tururie non stop si rade de zor, but that's the happy me :D.

No comments: