19 September 2013

Bolnava

Imi e asa de rau ca imi vine sa mor. Pur si simplu ma tarasc prin casa si ma simt oribil - cred ca e o viroza: am febra, frisoane, sunt racita si ma doare capul ingrozitor de tare. Bu e si el bolnav, dar ceva mai functional, asa ca teoretic are grija de mine. Practic... s-a dus la farmacie si a venit cu cutii cu medicamente de care mai aveam in casa. Si nu cate o cutie din fiecare, ci cate doua, sa fie! Cred ca prevede multe raceli in familia noastra in viitorul apropiat. Dupa care m-a pus sa iau o pastila. Propolis, pentru tuse. Dar eu nu tusesc, i-am zis eu cu o voce slaba, lesinata fiind pe canapea. Nu conteaza, mi-a explicat el, asa ca am luat-o si pe aia si inca alte multe hapuri menite sa ma puna pe picioare. Iar Bu acum se invarte turat prin casa pentru ca i-a intrat in cap ca ne trebuie musai un router nou. Ma doare capul.

4 comments:

MMA said...

E durere Bu! Insanatosire grabnica, sper sa nu le dai si la copii.

Piersi said...

Sa te faci bine!

Zu said...

:-))) da, e. Sper din tot sufletul sa nu pateasca nimic cei mici, ca e tare urata boala asta.

Zu said...

@Piersi: multumesc, abia astept - azi n-am fost buna de nimic.