27 February 2013

Liebster award - for me :D


Luna aceasta am fost rasfatata cu premii pe blog. Primul vine de aici (multumesc frumos) si de aici :D (multumesc frumos) siii... are reguli. Oook, sa vedem:

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul; Ahaha, asta am facut deja, cu link mai sus, multumesc mult ca "m-ati pus la treaba", e amuzant sa raspund la intrebari.

2. Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
 Hait! 11??? Trebuie sa ma gandesc...
- imi place sa organizez lucruri (how weird is that???)
- ma visez calatorind toata viata
- stiu o gramada de versuri de la o gramada de melodii (sunt ca un tonomat ambulant :D)
- iubesc mirosul de carti noi
- imi place sa gatesc
- cred ca lumea e frumoasa
- nu imi e clar insa de ce ne complicam noi singuri
- i-am turnat cacao cu lapte in cap vecinei de sub noi (cantareata de muzica populara, parca asa tin minte, vag - eram mica si ma enerva pentru ca ne para lui tata de fiecare data cand faceam zgomot)
- nu imi place sa spal vase
- ma uit fara probleme la filme in care oamenii se fugaresc, se impusca, se omoara, isi sug sangele unul altuia, aterizeaza pe planete extraterestre etc... si ma uit si la filmele de pe DIVA :D
- vreau sa fac un curs de machiaj, ceva (am gasit niste tutoriale pe net)

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
Aiaiaiaiaiaiai... doua (2!!!) seturi de intrebari

1. Ce iti place cel mai mult la tine?
Mintea, mintea, mintea (adica modul in care gandesc :D). Si ochii albastri.

2. Ce nu iti place la tine si poti / vrei sa schimbi?
Mai mult sport, o viata mai sanatoasa.

3. Care sunt cele mai importante lucruri din viata ta?
Familia.

4. Exista lucruri / obiceiuri de care esti dependenta?
Apa (beau f multa).

5. Care a fost concediul perfect pana acum?
Cred ca la mare, dupa ce am dat licenta.

6. Care este mancarea favorita? Sau o bautura preferata, un desert..
Din cele clasice: Piure, friptura, sos de usturoi, muraturi. Mazare cu pui si sos de rosii. Supa de loboda.
Ca vis secret: melci, scoici, fondue (sau o fantana cu ciocolata???), rata (cu varza, pfff).

7. Ce te ajuta sa iti revii cand esti suparata?
Sa fac ordine, mi se pare ca imi clarific gandurile.

8. Ce personaj celebru ai fi vrut sa fii? Poate ne spui si de ce?
Ah, nu stiu... ma simt bine in pielea mea.

9. Care ar fi serviciul ideal?
Flexibil, flexibil, flexibil si banos :D.

10. In ce tara ai vrea sa traiesti si de ce?
Intr-o vreme visam la Belgia si Olanda. Acum ma gandesc la Grecia... Oameni relaxati, frumosi, viata parca fara atat de mult stres.

11. Care este cea mai mare dorinta a ta pentru anul acesta?
Sa imi gasesc directia :D (nimic grav) - sunt cumva la o rascruce si trebuie sa-mi dau seama incotro sa o iau.

si de la capat :D: 

1.Ce vise neîmplinite aveţi până la vârsta asta?
Putine, mai mult pe partea materiala, dar inca mai sper sa castig la loto :D.

2.Cum v-aţi întâlnit jumătatea?
La facultate, am fost colegi.

3.Cât de des vă simţiţi frustrat faţă de alţi oameni?
Des in ultimul timp, ca sunt cam nervoasa/obosita/haituita.

4.În ce context sunteţi invidioşi şi aveţi răutăţi faţă de alţii?
Ah, cand ma uit la emisiunile alea cu case superbe, atunci mor.

5.Unde vă vedeţi peste 5 ani ?
Tot pe aici, prin zona :D.

6.Per ansamblu ce aţi schimba la viaţa pe care o duceţi?
Imi doresc mai multa flexibilitate, libertate, ma incorseteaza obligatia asta a unui job la program.

7.Consideraţi că este ok să ne expunem vieţile pe bloguri în mod public?
Depinde cat de departe mergi. Exista o limita care face diferenta.

8.Daca aţi avea bani mulţi acum ce aţi face primul lucru cu ei?
Ah, simplu: jumatate in banca, jumatate la cheltuit, probabil primul lucru o casa mai mare (cu curte?).

9.Unde v-ar plăcea sa trăiţi?
Nu am un loc fix, ci mai degraba ideea utopica a unei case in varf de munte, cu autostrada pana la poalele acestuia si un supermarket imens si un aeroport acolo :D.

10.Aţi putea fi vreodată Iuda?
Never say never dar e complet contrar firii mele.

11.De ce scrieţi pe blogul personal, pentru rating sau pentru plăcerea proprie?
Probabil ca pentru putin din toate. Am inceput cu mult inainte de a ma casatorii macar, ca sa tin legatura cu o prietena... apoi m-a prins microbul, m-am trezit ca intru in nisa de bloguri de mame... mi-a facut bine la cap si imi place... cel mai important lucru e ca este jurnalul copiilor mei pe care sper sa-l citeasca peste ani sa vada cum eram, cum erau, cum a fost.

Intrebarile mele:  
nu o sa formulez eu unele, ci o sa iau 11 din chestionarul lui Proust
1. Principala mea trăsătură
2. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
3. Principalul meu defect
4. Îndeletnicirea mea preferată
5. Fericirea pe care mi-o visez
6. Locul unde aş vrea să trăiesc
7. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
8. Ce urăsc cel mai mult
9. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
10. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
11. Deviza mea


4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le:
Ah, asta e dificil, sper sa o nimeresc, nu ma pricep la astea, nici nu stiu bine cati followeri am eu

Aventuri și amintiri din copilărie
Doar ca sa nu uitam
Jurnalul lui Mihnea scris de Mama 
idei cusute
Lore 
me & my monkeyzzz 
Mic atelier de creatie
Nothing important...
Talente de Năzdrăvani

5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor.
Ma duc, ma duc...

No comments: