22 February 2013

Disney show



Dovada ca i-a placut la spectacolul cu Mickey Mouse se afla fix in desenul de mai sus, intitulat sugestiv "la spectacol", creat la doua zile dupa show. Asta, plus reactia lui in sala: raspundea "daaaaa" entuziast, aplauda sau striga "abracadabra" impreuna cu Mickey atunci cand acesta le cerea tuturor copiilor sa il ajute, ba chiar a ridicat mana rapid pentru a fi luat si el pe scena (nu, nu l-au ales pe el, but still, timidul si reticentul meu facea asta???), ei bine, toate acestea ma fac sa spun ca a meritat. Pentru el, pentru bucuria din ochii lui si fericirea mea ca i-am facut asa o surpriza.

Ah, si pentru balonul pe care mai nou il plimbam prin toata casa si il lasam sa pluteasca gratios pana cand se lipeste de tavan, de acolo zambindu-ne larg un cap de Mickey vesel. Si pentru cana cu Mickey, o avere daca ma intrebati pe mine, dar cine mai sta sa intrebe ceva, realitatea e ca mi-a placut si mie, nah, sunt vinovata.

Altfel, pentru un adult showul e cam prafuit si banal, numere de magie extrem de simple, deh, si o Minnie tembeluta rau-rau de tot, vaaaai biata de ea, nimic nu avea in cap. Costumele impresionante, wow, punerea in scena dinamica pentru cei mici (s-a uitat fascinat la tot spectacolul) si cu umor... toate dracoveniile de vanzare ingrozitor de scumpe si unele chiar ciudate rau (un baston cu lumini care se invart??? what?) si niste sucuri cu gheata cel putin ciudate. Si totusi eu ma bucur enorm ca l-am dus. Pentru el/ noi a meritat.

... si nu, n-a uitat de "dom-dom", m-a pus sa-l strig la un moment dat pe Mickey ca sa i-l poata canta, dar l-am fentat cu nerusinare, pfff :D

Acum astept sa mergem maine la Zurli, sa vedem ce zice :D.

No comments: