28 February 2013

Blog of the year 2012

Eu, eu! Sau, in fine, una dintre castigatoare, pentru ca blogul meu a primit acest premiu de la Cristina (multumesc frumos, am zis eu ca am fost rasfatata, are si un mesaj tare dragut, mai ales ca da, noi ne-am cunoscut si descoperit dintr-o intamplare- stateam una langa alta fara sa stim cine suntem :D).


Iata si regulile:

1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționând regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici, putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă<
6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecţionarea stelelor (maximul este de 6).

Asaaa, sa vedem, e un premiu, cam ca mai toate premiile, prin care sa iti faci cunoscuta lista de bloguri pe care le citesti si sustii si astfel sa le descopere cat mai multa lume. Suna bine.

So, hai sa va zic ce perle am mai gasit eu... mai precis sa va insir o parte dintre descoperirile mele in anul ce a trecut, din cele de care poate ca nu stie toata lumea (nu va spun de ce, va spun doar ca daca le deschideti o sa va topiti de dor si jale :D):


Madalina Andronic
Oana Belfort

Eeeee???

No comments: