26 February 2013

Aniversarea noastra

Anul acesta am aniversat 11 ani de relatie si tot ce imi trece prin cap este ca era o vreme in care o relatie atat de lunga (si varstele de peste 30 de ani :D) mi se pareau ceva imposibilo-suprarealist, asociat cu ideea de batranete :-)))). Nu ma simt asa batrana, dar wow, eu il cunosc pe Bu de cand avea 18 ani! Si suntem de  mai bine de 11 ani impreuna (e confuzant, cred ca in realitate mai e cam jumatate de an in plus, dar n-am reusit sa ne dumirim asa ca am lasat-o asa, e mai simplu), sunt casatorita cu omul acesta si avem doi copii impreuna. Mmmm... parca ma ia cu ameteala: cand s-au intamplat toate astea ???  :P.

6 comments:

Piersi said...

La multi ani! Noi suntem de 14 ani impreuna, din primul an de facultate si la fel, mi se pare de necrezut. :)

Monis said...

la multi, multi ani, pana le veti uita numarul de multi!

Simona said...

La Mai Multi! Si la fel de frumosi si plini de realizari ca si pana acum!
Te inteleg perfect, si eu ma uit uneori si ma gandesc ca batem la pragul lui 40 acusi, ca suntem impreuna de aproape 16 ani (ne cunoastem de cand eram copii, oficial casatoriti de aproape 13) si cresc pruncii pe langa noi, dar nu ma simt batrana... exact cum spui, cand a trecut vremea asta de s-au intamplat atatea?!

Zu said...

@Piersi: multumim, nu-i asa? uneori parca am o revelatie: cat timp a trecut, ah... si eu - eu??? am doi copii, wow!

Zu said...

@Monis: multumim mult, asa sa fie :-)

Zu said...

@Simona: multumim, exact, cumva, fara sa regret, imaginea din capul meu nu se potriveste cu cea "din oglinda", sa zicem: sunt "nevasta" (???) si "mama" a doi (2???) copii :D