20 December 2012

Dubla surpriza

Ada are un giveaway fain, cu diverse minunatii in fiecare zi, o distractie numai sa vei ce lucruri noi afli - asa am descoperit-o eu pe "doamna cu tricouri pictate super faine" (de retinut!) si, eee, asa am castigat eu o carte. De la o editura de care nu auzisem pana cu cateva zile inainte, cand vazusem un post pe la Mara si suspinasem pofticios (pentru mine, nu pentru copil, sa ne intelegem :D).

Vai, si fix reactia ei am avut-o cand au venit cartile (ca, uuu, surpriza, nu doar ca am castigat o carte super simpatica, dar am mai primit una si mi-am mai facut si eu cadou o alta grozava cu decoratiuni de Craciun). Mi-a placut mult cartea castigata, e cu sine si o sanie micuta pe care o poti face sa se plimbe pe ele, tare simpatica, omuletul a invatat repede cum sa faca sania sa vajaie prin carte :D si bebeluna e disperata ca nu o poate apuca...

Dubla surpriza: am castigat la giveaway si am descoperit o sursa buna de carti, my looove... Sunt impresionata de cat de ingrijit si frumos sunt lucrate cartile si imi plac ideile lor, imi place ca vin cu ceva diferit, mi se pare ca stimuleaza creativitatea si sunt foarte ingenioase si mi-a placut si sa gasesc asa ceva fain, cat de prompta a fost Ioana si de aceea o recomand si eu mai departe. Pentru ca e o recomandare, nu publicitate platita cumva - desi se poate spune ca "m-a cumparat cu cartile ei :-)). Me happy, acum vreau sa ma lase cineva sa ma var intr-un depozit cu cartile lor si sa scotocesc in voie. Apoi sa ma joc :D.


No comments: