20 November 2012

Camasa vesel colorata

Acum ceva timp m-am jucat eu de-a DJ-ul pentru Bodybebe si comentam ca nu au haine peste o anumita varsta (3-4 ani). Ei bine, iata ca situatia s-a remediat :D si eu am fost invitata sa imi aleg o camasa din cele de aici, cu ocazia unei promotii grozave, black month la propriu: 


Pe scurt: intre 20 nov si 20 dec, zilnic se ofera 70% reducere la un produs anume, anuntat in dimineata zilei respective  pe Facebook, iar reducerea e valabila din acel moment pana la ora 23:59 si se livreaza a doua zi, totul in limita stocului disponibil.

Acum, iata dilema pentru mine: ce camasa sa aleg? Ah, am vreo trei favorite... m-am invartit, m-am sucit...toate sunt vesele si merg...ia ghiciti voi ce culoare de camasa am ales eu? Asta daca tinem cont de faptul ca mereu m-am plans ca nu inteleg de ce hainele de copii sunt atata de limitat colorate, mai ales de chestia cu albastrul pentru baietei si rozul pentru fetite. Am fixul de a nu imi imbraca pustiul ca pe un omulet/ barbatel in miniatura, obosit deja de viata, cu culor terne si sobre... si nici nu tin sa-i subliniez neaparat cromatic apartenenta la un anumit sex. Nope, chiar cred ca depinde de cum asortezi o culoare si ca si rozul merge la baieti daca pui ceva potrivit langa el, sa echilibreze balanta. Nu mai zic de culorile vesele, gen galben, portocaliu, rosu... mesajele simpatice sau imprimeurile haioase.

Ei bine, fix asta isi propune sa schimbe Bodybebe si pentru ca imi place ce fac, eu ii sustin. Imi place ca e un business facut cu suflet,  lansat de o mama. Si imi place ca hainele sunt tare vesele si din materiale bune. Spun toate acestea pentru ca am si testat produsele: am avut cateva tricouri din colectiile Rebel Tatoo si Cartoon (huh, puteam sa nu cedez eu la ala cu "I'm your father"?) si au rezistat excelent la frecusul zilnic de la gradinita, iar acum am hanoracul asta si mor dupa el - culorile sunt superbe si e pufos si... arata mult mai bine ca in poza, imi tot vine sa il tin "de bun", mai ca nu ma indur sa-l dau la purtat.

So, sa ne intoarcem la dilema mea... albastru, verde...ce am ales, ce am ales? Deh, nu m-am putut abtine: asta :D!

No comments: