28 September 2012

Update - Wonder woman?

Am ramas restanta cu o serie de evenimente de saptamana trecuta, pfff, dar am umblat de nebuna atunci si de atunci :D, asa ca, pe scurt:

1. Am fost la Ikea. Evident ca am tendinta sa ma ambalez di grande la mai multe decat pot duce, genul ala de catar care cara si face pana cand pocneste... ca, deh, am senzatia ca mananc jaratec sau ceva, nu stiu nici eu ce e in capul meu... Si, bon, mi-a zis mie Ana ca daca vreau sa cumpar o saltea, e totusi... o saltea, nene!... e mare, dar eu stiam ca le impacheteaza mici si nu stiu ce era in capul meu, imaginea unei saltelute dragute usor de pus in portbagaj (in apararea mea pot spune ca salteaua de o persoana luata anterior chiar asa era, dar, mda, era de o persoana) - well,  si-o fi zis ca nu se pune cu nebuna asa ca am sfarsit aducand acasa o saltea si pot spune cu mana pe inima ca aia cu "Ana are mere" e invechita, noi avem "Ana cara saltele" :D.

2. Am depus dosarul. Dosarele, pardon. Alea pentru bani, la care primaria are nevoie de sapte mii de acte din toate colturile pamantului ba chiar si de sub pamant, zic eu, dupa ce m-au plimbat peste tot. Alea la care e nevoie de copia copiei de copie, ca nu exista computere si retele de computere, sa te gaseasca naibiii in baza de date si sa vada ca esti sotia lui..., mama lui... si angajata lui... neh, dovada si statul la coada, hai! Acum astept doua luni sa imi citeasca hartiile... doua luni in care pot sa mor linistita de foame in timp ce astia de la guvern cica dau o mare lege, pfff, pardon, marsava manevra electorala.

3. Am fost la Babyexpo. Pe ploaie. Dap, I know, ce va zisei de catarul care trage capos la caruta. Nu, copila n-a avut nimic. I-a placut si eu i-am luat cagula si stickere pentru decorat camera (lui i-am luat cu planete :D)  si... si... Partea buna e ca I., viitoare nasa de bebe, a plimbat copchila de zor si i-a oferit program artistic, in fine, dupa ce si-a cumparat o pereche de sosete, ca, deh, ii intrase apa in sosoni :-)). Ah, si dupa ce ma salvase pe mine din propria masina, dar asta e alta poveste, din categoria Bu si Zu-noi-nu-ne-plictisim. Altfel toate bune la Babyexpo, am luat un cearceaf adorabil si un prosop din cele de care zice Maria - geniale, ah, de ce nu am cumparat mai multe???

4. Am montat caruciorul sport pentru copila, il folosim in paralel cu landoul pentru ca dansa pare sa isi doreasca "sa vada lumea" - asa ca sta usooor inclinata in carucior si studiaza totul in jur. Sau zdrangane ca matele in jucariile pe care i le-am atarnat.

5. Am adus copilul cel mare acasa (a fost in vacanta la bunici), wow, o calatorie epica, de o zi la intors si o zi la dus, ca doar trebuia sa ne oprim sa hranim si sa mai scoatem din scoica pitica. Suntem nebuni, stiu dar nu chiar - noi calatorim, deh. Dar am izbandit, cu doi copii in masina... cand unul dormea celalalt se frasuia sau urla, cand au adormit amandoi am zis ca l-am prins pe Dumnezeu de picior... acasa balamuc cu bagaje desfacuto-azvarlite peste tot si copilul cel mare regasindu-si fericit toate jucariile.

6. I-am luat mocheta copilului mare. Cu stradute. Evident, carata tot de yours truly (truli, truli, truli), cu caruciorul. Mare hit! Acum petrece mai mult timp in camera lui, eu calc pe diverse masinute mici si colturoase si avem cu totii cate o casuta pe mocheta.

Cred ca pot concura cu brio la titlul de wonder woman capoasa-caratoare. Acum fug la croitor, sa iau perdelele. Dap, tot cu caruciorul si copila dupa mine.

2 comments:

AndreeaG said...

Da' sa vezi cine o sa fie silueta de fotomodel, peste vreo luna asa :D Vezi sa nu pici din picioare pana atunci!

Si noi avem mocheta cu stradute, luata cand i-am facut camera domnisoarei, adica acum vreo 4 ani. Chestia amuzanta e ca, desi eu imi imaginam tot felul de joculete pe ea, din prima zi (mi s-a parut mai interesanta decat media) abia sapt trecuta l-am vazut pe frate-su (de 3 ani), jucandu-se cu masinutele pe ea :D S-or mai fi jucat si alta data, dar cred ca au facut-o in secret :)

Zu said...

@Andreea: macar de ar iesi chestia cu slaba... Mocheta vad ca e mare hit, sa vad cat il tine...