09 September 2012

Spital dedicat femeilor si copiilor: Regina Maria

Daca e marti, ma duc la spital :D! Si nu, de data aceasta nu sunt nici deprimata nici trista ca merg la doctor, nu e nimeni bolnav... ci sunt eu invitata la un tur al noului spital Regina Maria, spital dedicat femeilor si copiilor ce se deschide zilele acestea cu o campanie despre care banuiesc ca ati mai auzit. Bref, invita un numar de mame-bloggerite sa ii viziteze, sa vada spitalul, dotarile etc si sa discute cu echipa de doctori, iar in paralel au lansat online un chestionar care sa ii ajute sa afle "ce isi doresc femeile" in privinta serviciilor medicale.

Daca veti completa sau nu chestionarul e la alegerea voastra - el va perimite spitalului sa va tina la curent ulterior cu diverse noutati (ca la orice formular de acest gen) dar ne ofera posibilitatea de a oferi un raspuns clar privitor la serviciile medicale dorite si vine si cu premii atractive: poti castiga un consult de pediatrie, un consult ginecologic sau un voucher in valoare de 1.000 RON, pentru servicii medicale in cadrul Spitalului Baneasa. Ceea ce va sugerez eu este sa va informati. Sa stiti ca exista acest spital si sa ii studiati oferta, sa aveti idee ce fel de investigatii se fac aici, ce doctori sunt, ce dotari au, sa faceti comparatii, sa "luati notite" (fie si mental)... sa vedeti daca reprezinta o optiune atunci cand (nu, nu va doresc sa se intample) veti avea nevoie de ajutor medical.

Eu tocmai de aceea scriu despre acest proiect si sunt curioasa sa merg si sa vad - ma incanta ideea unui tur al spitalului pentru ca am senzatia ca atunci cand e cu adevarat nevoie suntem prea putin informati si pregatiti. Cate dintre noi stiu, de exemplu, unde sa se duca de urgenta cu un copil daca pateste ceva in miez de noapte? Sau cum sa reactioneze daca are frisoane si spasme - ce faci atunci, ce masuri iei? Sunt doar doua exemple, nici nu vreau sa continui lista... povesti de groaza am auzit toate si toate ne dorim cel mai bun tratament pentru cei dragi.

Norocul meu este ca pana acum nu am avut multe experiente legate de spitalele din Bucuresti, in special de cele de copii - cu toate bolile avute, ne-am incadrat totusi in zona afectiunilor usor de tratat de acasa, mai ales ca, iata, coincidenta face ca medicul nostru de familie si pediatra care se ocupa de copii lucreaza la Regina Maria :-)... insa de cand cu aventurile mele cu inceputurile intrarii in colectivitate si gradinita celui mic am descoperit cum este cu febra 40 la pitic si cum te simti tu ca mama. Nu gandesti limpede, nu esti mereu pe faza si chiar daca esti, nu ai mereu luxul timpului sa intri pe net sa te documentezi, astfel incat am ajuns sa "colectionez" (usor obsesiv :D) solutii posibile la intrebarea "ce spitale sunt bune, ce program au si ce servicii ofera"?

In acest context, faptul ca Regina Maria deschide chiar un spital specializat pentru femei si copii (si eu cu siguranta corespund targetului, doar sunt femeie si mama a doi copii :D) mi se pare o informatie de retinut si aprofundat, ma intereseaza ce ofera acest spital...

2 comments:

Paula said...

Buna,

Ieri am descoperit blogul tau la o cautare despre bagajul de maternitate.Superb cu multe informatii utile.As dori sa te intreb daca imi poti recomanda un pediatru bun. Mersi mult

Zu said...

@Paula: multumesc si ma bucur "sa te cunosc". Scrie-mi la zu-zuzi.blog@gmail.com si iti spun ce stiu - sper sa te ajute :D.