29 September 2012

Partieeee, ca vin ai mei!

Am facut copii grabiti, imi e clar. Nu stiu unde galopeaza asa disperati, insa va trebui sa ma obisnuiesc si sa ma astept la orice:

- el s-a ridicat in picioare de la 7 luni, de toata lumea imi zicea diverse despre coloana, oase, sold si alte de-astea... doar copilul imi zambea fericit in timp ce insista sa se agate de canapea si sa priveasca triumfator lumea de la inaltimea celor doua picioruse nesigure... nici nu stia sa mearga in patru labe dar el avea un fix si gata.

- ea, la nici trei luni, are deja vizibili bine doi premolari ititi zdravan de tot din os (inca n-au spart gingia, dar se vad clar) - din unul se vad toate cele patru colturi, din celalalt doar doua. Si da, am zis bine: premolari - domnisoara pofteste sa inceapa cu premolari, deh, sa bifam toate curiozitatile naturii: premolari si o "gingie" (?) cam franjurata care se pare ca e extrem de dureroasa. Acum imi explic ziua in care a urlat o ora fara oprire fara sa ii pot face nimic sa o linistesc, se inrosise toata si urla, nu vroia nimic, nici macar pe mine, a fost groaznic. Are doua luni si trei saptamani.

2 comments:

mara said...

premolari la 3 luni? omg!!! lui max i-a iesit primul dinte la 8 luni! hmm, ia sa-mi caut si eu maimutsa la gingii, poata astia de 2012 sunt mai precoci...

Zu said...

Si la noi, la 7 luni... dar iti doresc sa nu fie cazul si la tine, macar sa ai o pauza pana la dinti, sa apuci sa-ti tragi sufletul.