29 June 2012

Social Media for Parents

De miercuri sunt cazuta la datorie, un soi de gandac rasturnat pe canapea - nu ma simt bine si varianta intinsa pare sa fie singura la indemana. Situatia medicala nu este grava nicidecum, chiar ieri am fost la control la doctor, am primit niste medicamente care par sa mearga (in fine, eu ma vedeam pusa pe picioare mai repede, inca de ieri, dar progresul este evident)  si bebeluna e bine-bine, nu e afectata de crizele de fizic ale mamei ei, iar asta e cel mai important pana la urma.

Doar ca este frustrant. Si dureros, evident, la propriu - foarte la propriu, trust me. Stiu ca fiecare isi priveste lumea de la inaltimea muntelui de probleme pe care sta cocotat si muntele meu e mic- mic comparat cu al altora, hei, suntem bine, nasc in curand :D, dar eu sunt o persoana activa si nu-mi place sa ajung neputincioasa si bolnava si... ah, urasc durerea... iar statul asta intins este deprimant, eu am chestii de facut, locuri in care sa merg, lucruri de vazut.

De exemplu azi, daca nu ma taram prin casa eram la Social Media for Parents, prima editie a unui eveniment care sper eu (sau cel putin asa il vad) ca ar atrage atentia asupra blogurilor de parinti. Mai precis de mame, caci sa fim cinstiti, mamele sunt cele care scriu in cea mai mare parte, procentul covarsitor este de bloguri de mame, nu de tati si e cumva normal, e mai mult domeniul lor - asa ca da, ma astept sa se dea Cezarului ce e al Cezarului, sa vorbim de mame bloggerite si tot ce deriva de aici, cu focus pe ele si problemele aferente. Subiecte specifice unei nise in crestere, cu mult potential si, zic eu, mai multa importanta decat crede lumea. Bref, da, sa punem reflectoarele pe mamele scriitoare, sa le aratam valoarea si sa le oferim unelte pentru a se dezvolta mai departe - eee, in ce fel suna asta :-)))...!

Din pacate insa nu ajung, fizicul m-a tradat si cel mai important acum e sa stam noi doua cuminti saptamana aceasta care a mai ramas pana la nastere, dar am sa ma uit live, ca tare mi-s curioasa - v-am spus ca Ada e moderator??? Asta ca tot vorbeam de bloguri de mame, pfff, pai eu o citesc pe Ada cu mare drag inca de dinainte de a avea primul copil, ha, de dinainte de a ma casatori macar!!!

Gata, ma duc sa ma rastorn la loc pe canapea, proptesc laptopul frumos intre perne si ma pun pe privit:




No comments: