18 June 2012

Concurs de 1 iunie - organizare

Vreau sa ma asigur ca am centralizat corect informatiile, asa ca iata mai jos lista cu participarile, dupa dorinta fiecaruia. Am folosit numele de la comentarii, iar in cazul celor care au optat pentru mai multe pachete, am pus doar unul, pe primul mentionat...  Daca nu va regasiti pe lista, va rog sa imi spuneti, sa corectez dupa cum e cazul.

Fiecare persoana a primit un numar pentru tragerea la sorti si miercuri am sa il rog pe "domnul random.org" sa ma ajute sa anunt castigatorii.

Bafta tuturor si multumesc pentru participare  (cu ocazia aceasta am descoperit chiar si "cititori din umbra" si am primit complimente care m-au facut sa ma simt tare bine :D).

I. pachet cu cele 3 carti Miffy 
1 Popescu Nicoleta
2 Popescu Gabriel
3 Georgeta Pascali
4 Antohe Victor
5 Carmen
6 Daniela M
7 Cori Covaci
8 Chichiutza
9 Klara

II. pachet cu cele doua carti Dolto 
1 Adinedi
2 Masha
3 Andreea Isfan
4 Sotiesimama
5 AndreeaG
 
III. pachet cu Nu ţi-e somn, ursuleţule? si Balul florilor  
1 Gyorgy Ludovica
2 Daniela
3 Andreea Tui
4 Michelle
5 Pascali Gheorghe
6 Antohe Cristina-Elena
7 Anabalmus
8 Mihaela
9 Mikybuna
10 Camelia
11 Adina
12 Laur
13 Davidionut2007
14 Adriana
15 Eva
16 Raluca
17 Anca


 IV. premiul meu subiectiv - pentru postarea pe blog care m-a impresionat cel mai tare - cartea Ghici cât de mult te iubesc (aici nu e cu random asa ca nu am mai pus numere)
- Andreea Tui
- Andreea Isfan
- Camelia
- Sotiesimama
AndreeaG
- Raluca

3 comments:

AndreeaG said...

Me lucky no 5 :)
Speram sa iasa macar la una din cele doua categorii :)

Succes tuturor participantilor si felicitari pentru participare!

Hai, da cu randomu'n popor, asteptam cu nerabdare! :D

Zu said...

Dau, da... am lasat doar pe miercuri ca m-am gandit ca, deh, maine e marti... hai sa nu lovesc in superstitiile cuiva.

Daniela.. said...

si eu am picat nr. 2...acum sa vedem cat de norocose vom fi ...hehe
Bafta tuturor!