30 May 2012

Animalele Majestatii Sale

Ca noi avem un iepuras pe post de plus-sef, se stie. Ca am mai invartit in timp diverse animale prin casa, bon, am povestit... doar ca  mai nou "am schimbat flota" :D. Adica am imbunatatit parcul de animale, nu cu voia mea, ca eu eram fericita cu un singur iepuras si atat (celelalte creaturi disparand pe parcurs, ramasesem doar cu urecheatul), insa mama mea a gasit la Ikea un catel de plus, unul care seamana surprinzator de bine cu Biggy, mare fericire mare. Omuletul a adoptat-o rapid pe "Vivi" (nu ii iese sa spuna Biggy) si a inceput sa o plimbe dupa el. Mai intai si la diverse iesiri in lume, ba chia si la gradinita... de ma si vedeam napustind-ma in Ikea sa cumpar inca vreo doua vivi-uri, sa am de rezerva.

Nu a fost cazul, Vivi a ramas in cele din urma "in incinta" si mai apare doar la somn, unde insa e musai sa fie insotita de alte plusuri pe care copilul le-a dezgropat de prin diverse colturi ale casei, pe unde sedeau cu rol decorativ. Astfel incat acum avem:

- iepurasul. De baza si de neinlocuit. Singurul care mai reuseste sa "evadeze" din casa la drumuri lungi, cand vine cu noi.

- catelul Vivi. Iubire mare, pe locul doi in ordinea preferintelor.

- o maimuta achizitionata de Bu pe la inceputurile vietii noastre in trei, cand pititcul abia se nascuse. E greu de explicat de ce i se parea sotului meu ca bebelusul nostru cel adorabil se stranba ca maimutica aceea (simpatica, de altfel) :D

- o catelusa alba si cam pitzi in opinia mea, cu o coafura de pudel, gene lungi si ochi fardati (???), primita cadou candva in trecut

- o oaie mica, de genul breloc. Ok, cam mare pentru un breloc, e cam dublu ca dimensiune, insa e o oita, clar, una alba si cu picioare lungi, din sfoara.

Ei bine, pe toate acestea le caram noi intr-o procesiune impresionanta seara, la somn: omuletul in fata, mergand tantos dar usor impiedicat in nadragi (are pantaloni putin cam lungi, pijama noua, deh), cu iepurasul tinut bine la piept si Vivi sub bratul celalalt... iar in spate supusul lui loial, yours trully, carand oaia, maimuta si catelusa... si pe toate acestea le insiram apoi in patul unde se mai afla si crocodilul, moment in care se poate culca si Majestatea Sa.

No comments: