11 November 2011

Mutam ceva munti?

E greu sa publici despre diverse cazuri pentru ca, inevitabil, va trebui sa alegi pe cine sustii si pe cine nu, pe cine ajuti si pe cine nu. Asa ca am preferat sa raman in umbra si sa nu imi fac publice donatiile, insa... mi s-a schimbat oarecum perspectiva. Am inteles ca primul pas este popularizarea, pentru ca asa vestea va ajunge la cat mai multa lume si muntii ar putea incepe sa se miste. Am inteles asta pe pielea mea, cand cu gradinita - atunci am primit ajutor si am vazut ce inseamna puterea adunata a mai multor oameni. Asa ca vin cu trei povesti ce au nevoie de sustinerea voastra, cu rugamintea sa ajutati si sa transmiteti vestile mai departe:

Talciocul urban de weekend-ul acesta este dedicat sustinerii lui Bibi, un copil (bebelus de nici doi ani!) ce are nevoie de transplant de maduva pentru o boala extrem de rara, cauza pentru care Bogdana pledeaza de foarte mult timp, organizand diverse vanzari de produse pe blogul ei. Ei bine, de data aceasta lucrurile iau amploare si toti banii stransi la talcioc ii vor fi donati lui Bibi.

Ada a scris acum ceva timp despre cazul unui tanar doctor, Catalin Sandu, 25 de ani, absolvent de Medicina cu 9.06, bolnav de o forma de cancer atat de rara incat se cunosc doar 200 de cazuri. Dam o sansa unui tanar doctor sa salveze la randul sau alte vieti?

Maria cauta donatii pentru copii nevazatori din Buzau, de la haine si jucarii pana la ajutoare in bani care se pot transforma in atatea lucruri minunate pentru ei... Orice ajutor este binevenit, hai sa ne asiguram ca vine si la ei Mos Nicolae!

Ce ziceti? Va implicati? Facem muntii sa se miste din loc?

2 comments:

Radda said...

Mutam.....sau cel putin eu imi doresc sa sa incerc sa-i mut. Din pacate mi se pare atat de putin sa-mi permit sa donez 2 euro sau hai....5 pentru un caz de care citesc pe net sau aud la tv. Si dc ma hotarasc sa o fac....cum pot face o alegere? E o decizie greu de luat: donez pentru cazul asta si nu pentru ala. Ufffff. Eu nu am hainute sau carticele sau jucarii, sau alte lucruri pe care sa le donez. Asa ca ma intreb, dc banii pe care ii pot da sunt putini iar lucruri de dat nu prea se gasesc.......atunci....

Zu said...

Si eu m-am gandit, ca deja imi e greu sa aleg... dar cumva poate din picatura cu picatura iese ceva si macar daca nu se poate da atunci se poate vorbi despre, nu stiu...