21 October 2011

Ou fragil

Cand eram insarcinata Bu avea accese de grija, nelasandu-ma sa fac prea multe si avand muulte idei, de la o lista cu bauturi pe care nu mai aveam voie sa le beau, la infofolirea mea sau tinerea mea departe de "microbi" :D. Eu, genul care se stie sanatoasa in general si, ok, imi place sa ma mai rasfat si sa ma alint, dar de obicei nu prea pic lata cu diverse boli clasice, ca dragul meu sot care ajunge si la spital cu intoxicatii alimentare, ei bine, ma simteam de parca aveam in jurul meu o closca zburatacind agitata.

Iata ca sarcina m-a lasat cu probleme de tensiune care se pare ca au cam iesit la suprafata in ultimul timp, anuntandu-si prezenta cu un pacanit suparator in urechea stanga si afisand cifre crescute pe ecranul aparatului de masurat tensiunea. Concluzia sotului? Am tensiune, e clar ca nu mai am voie sa beau cola sau altele similare asa ca atunci cand ajungem in vizita pe la prieteni si suntem intrebati "ce bem", vocea "constiintei" mele se aude de undeva din spate si in afara corpului meu (???), enuntand solemn ca "Zu nu are voie sa bea cola" (cafea nu beau din fire, asa ca de asta am scapat). Asa de tare ma bantuie constiinta asta, incat evadata singura in lume "cu fetele" (:D Ada si Cookie) m-am apucat sa beau din cola insa vocea din off care imi zdranganea in cap m-a facut sa trag pe dreapta si sa ma rezum la apa, pfff :-).

Mda, closca zburataceste vioaie si eu ma simt ca un "ou fragil"... :D.

4 comments:

g.cojocaru said...

un ou fragil, dar ocrotit cu dragoste!

Zu said...

Da, e tare dragut si vaicareala mea e, evident, de genul celeia melodramatico-rasfatate-cu un zambet de incantare ascuns :D. Acum sa vad ce fac cu tensiunea asta, ca uite ca nu e bine, tot nu e bine.

Ana said...

ti a placut casatoria de amatori???

Zu said...

Daaaaa :D. Si Prima dragoste, ultima dragoste, niiice.