15 November 2010

Weekend prelungit

A inceput de vineri, cand piticul a stat acasa, bolnav. Raceala, din cea care cere aerosoli si te face sa tusesti ingrozitor, din tot sufletul. O am si eu acum, din spirit de solidaritate, asa ca inteleg prin ce trece cel mic atunci cand se scoala noaptea pe la 3 ca nu mai poate sa respire de la nasul infundat si accesele de tuse. Si pentru ca ma neglijez (in favoarea copilului), traiesc pe baza de Strepsils si ma apuca teribile accese de tuse cand inhalez din greseala aerosolii copilului. Care copil ziua e functional, insa noaptea, ei bine noaptea beneficiaza de vraja fireasca bolilor de orice tip: noaptea se agraveaza. Big time. Bu se invarte in cerc (did I tell u ca am un sot panicos???) iar eu prepar solutii, aspir nasul, adorm copilul si behai ca o capra. Bonus, avandu-i pe parintii lui Bu in zona pana sambata asta, am preparat si doua feluri de mancare pe zi - nu era cu obligatie la fisa postului, dar, well, ei au stat cu cel mic (ziua, ca noaptea eram ori Bu ori eu ori amandoi). Partea buna este ca piticul isi pune singur batista bebelusului la nas si ne trage de mana catre aspirator cand simte ca e nevoie de "suflat nasul" si, mai nou, gesticuleaza autoritar si in directia nebulizatorului. Partea proasta e ca nu suporta sa i se puna picaturi in nas si ca in ritmul asta o sa devenim zombi ambulanti: we need sleep!!!

In rest stau destul de bine cu moralul, surprinzator, si in orele de nesomn si tinut copilul in brate (ala micu' ce respira greu), ma uit la Anatomia lui Grey in draci. Aveam de recuperat seria 6 si acum navighez prin seria 7 cu mult entuziasm fata de jocul actorilor (Bailey e super tare) si mai ales fata de talentul scenaristilor (replici geniale, prezenta de spirit, introsaturi de situatie, personaje creionate credibil etc.) si virtuozitatea regizorului, echipei de filmari, whatever - e foarte bine filmat si montat, sunt impresionata si pe alocuri ma apuca si cu plans (I don't normally do plans, dar cand a fost sa moara George, oh, s-au intrecut pe ei insisi in realizarea episoadelor acelea, asa ca am papat momeala din plin) si, una peste alta, totul are chiar mult umor.

In paralel, scriu, scriu, scriu - am multe de facut, timp si imaginatie mai trebuie :D. Ah, si reparam tevi sparte: ba la bucatarie, ba la baie, asaaaaa, sa nu ne plictisim/ iesim din mana. Acum am ramas tot cu cuptorul (adica fara el :-)). Dar gatesc, nu ma dau in laturi: "facui" o supa linte... o minunatie!!!

Intre timp, tatal si fiul fac lucruri iesite din sfera normalului, care ar trebui sa ma lase albita inainte de vreme, dar, well, I'm still standing :D...bref, piticul varsa o stacana cu apa pe taburetul din sufragerie pentru ca "cel mic voia sa se joace cu apa", misuna cu capsatorul in mana pentru ca "nu are capse, nu e pericol", da sa intre cu picioarele in chiuveta de la bucatarie pentru ca "spala impreuna cu tati batista bebelusului", toarna tot orezul cu lapte pe scaunul de masa si se balaceste in el pentru ca "e linistit, nu vezi?", se joaca frecvent cu telefonul lui Bu la care se uita la fimuletele cu el pentru ca "ii place sa se uite la filme", era cat pe ce sa tarasca nebulizatorul tras de fir prin toata casa (aici am aparut eu in scena) si tooot asa...

8 comments:

lore said...

e bolnavior si tati vrea sa-i faca pe plac. partea proasta e ca atunci cand se va insanatosi, va pretinde sa faca aceleasi nazbatii, caci ei nu inteleg regula: "doar azi, doar acum ori doar cand esti bolnav" si nici nu mai uita asa repede!
Va uram sa aveti sanatate si sa fiti optimisti!

g.cojocaru said...

imi pare rau sa aud de episodul bolnavicios.. dar ma distreaza teribil cum descri momentele tata-fiu. :)
Multa sanatate!

Loredana said...

Noo... da' tu te distrezi lasa ca stim noi :P

Bine, evident glumesc si iti doresc sanatate - adica va doresc, intreg familionului, de la mic la mare ;). Alatur evident si urarea de spor in toate.

Zu said...

@Lore: exact asta e si problema mea - ce ne facem dupa? Si eu cred in regula: cand ai zis da, ramane da si cand ai zis nu, ramane nu, asa ca cel putin partea cu balti de apa in sufragerie nu ma tenteaza :-)).

@G. Cojocaru: Din pacate am ajuns la antibiotic si stat acasa mai multe zile, dar sunt optimista. Nedormita si cu o groaza de lucruri de facut, dar optimista :D.

Zu said...

@Loredana: :-)) inca mai pot sa rad de ce mi se intampla, asa ca e de bine. Multumesc pentru urari, ne facem noi bine...

mariamirabela said...

Wow, ce se intampla pe la voi acolo, e de vis! Un vis putin urat, dar ce vis! Asa-ti trebuie daca te uiti la Greys Anatomy fara mine. :)Multa sanatate va dorim! Ai grija de tine ca daca nu ai tu, nu are cine sa aiba!

Zu said...

@Mariamirabela: deh, nu ne plictisim :-))... Pai daca leacul e sa ma uit la Grey's cu tine, ok, cu placere, acusica imi iau copilul si dau o fuga pana la tine (ca tot stai la o aruncatura de bat :D): punem copiii sa se joace si noi ne uitam la filme :P

mariamirabela said...

Zu, ai gasit pozele?