30 November 2010

Ecuatia numelor in familia Zu

Numele sunt mare lucru la mine in familie, pastratoare de amintiri si mosteniri dragi pe care le transmitem din generatie in generatie. Iar intamplarea face ca si Bu sa aiba traditii similare la el in clan, asa ca situatia a devenit o intreaga ecuatie complexa... Cateva exemple, ca sa vedeti cat de simpatica e chestiunea :-))))?

Pe bunicul sotului meu il chema Z, la fel cum il cheama si pe primul lui baiat, dar si pe primul baiat al acestuia...

Pe sotul matusii mele il chema W, cum s-a numit ulterior si baiatul lor dar, surpriza!, si ginerele lor :D...

Pe soacra mea o cheama E (coincidenta, ca si pe bunica mea din partea tatalui :D), dar o mai cheama si M, ca si pe mama ei...

Pe Bro' il cheama si R, nume venit de la tatal mamei mele...

Gogoasa isi imparte numele cu bunicul meu din partea tatalui... 

Pe bunica mea din partea mamei o chema C, la fel cum se numeste si verisoara mea...

Revenind in timpurile noastre si, mai ales, in ziua de azi, de mare aniversare: pe socrul meu il cheama X, la fel cum il cheama si pe Bu :D, iar pe tata il cheama Y... motiv pentru care piticot se numeste XY si isi serbeaza astazi unul dintre nume :-).

Iar pe mine... well, pe mine trebuia sa ma cheme Horia Matei, caci parintii mei se asteptau la un baiat :-), insa numele se regaseste acum in familia mea, la cineva tare drag mie.

;-)

4 comments:

A said...

La multi ani!
E incurcata ecuatia numelor in familia Zu. Credeam ca doar in familia sotului meu pe baiat trebuie sa-l cheme ca si pe tata : Mihai ( deci socru-meu, tatal lui, tatal tatalui ....etc) . Pe sotul meu l-au botezat Andrei ( ca sa strice traditia :d) insa rudele il suna de sf Mihail si Gavril :d, dar uita de cumnata-mea pe care o cheama Mihaela ( ca sa mai stearga din rusinea incalcarii traditiei).
Pe baietelul meu il cheama Andrei ( dupa sot, dar si dupa numele meu - sa fim 3...sa stim sigur ca sarbatorim) , dar si Gabriel ( dupa tatal meu dar si ca sa nu sune rudele sotului degeaba).
Credeam ca la noi e incurcat rau, dar se poate si mai si.

Magda said...

Ți-am scris un mail. Când ai vreme, te rog să îmi răspunzi. Mersi :)

Oana said...

La multi ani atunci!:)

Zu said...

@Andreea: La Multi Ani si tie :D!!! Hehehe, si la voi e fun cu numele... vad ca nu suntem singurii. Amuzant e ca si Bu si eu stiam de la bun inceput ce nume de baiat ne dorim, inca de cand ne-am intalnit- asa ca a fost simplu, doar le-am combinat pe cele doua... insa daca era sa fie fata... pfff, trebuia sa ne gandim nitel :-)))

@Magda: Am raspuns, multumesc pentru atentionare - nu imi verific mail-ul acesta asa des.

@Oana: Multumesc frumos, a fost sarbatoare ieri la noi...