21 May 2010

Premii antice









Premiile de mai sus sunt antice pentru ca le-am pierdut eu pe traseu, lucru pentru care imi cer scuze, dar uite ca in Casuta Laurei ma asteptau cuminti impreuna cu o leapsa care ma provoaca sa dau premiul altor 12 persoane si sa spun 10 lucruri care imi plac. Asaaaa...

Cele 10 lucruri care imi plac? Mmmmm, ok, sa le sarim pe cele pe care le iubesc si sa vedem ce iese la "imi plac": ciocolata calda cu diverse arome, cartile captivante, muzica rock, calatoriile, arta, amenajarile, cutiile si toate chestiile de depozitare, esarfele, liliacul si freziile, linistea si spatiile deschise.

Cele 12 persoane/ bloguri la care trimit leapsa? Vorbe-n vânt, Bonzai mititel, Lore's blog, Dudu mic si capos, Matei goes public, Nothing important, Andreea's Wonders, Soarele de pe strada mea, Calatoria unui bob de orez cu urechiuse, Creata la patrat, Philip, Rayan si muma lor si Blogul Cojocarilor - cu mentiunea nu e musai sa o preluati (daca nu vreti sa puneti lepse pe blog) :D.

No comments: