14 May 2010

85%

Ce sa spun? Ca nu am cuvinte... ??? Nu mai am, sau am unele atat de urate incat mai bine ma abtin. Sunt genul de persoana care nu se uita la stiri sau talk showuri, insa de data aceasta nici macar nu mai pot sa ma uit la politicieni cum imi explica doct de ce e mai bine asa.

Nu e mai bine, pentru ca a creste un copil nu inseamna doar scutece si lapte praf, inseamna investitie in el, in viitorul lui: de la a te asigura ca are cele mai bune ingrijiri medicale... pana la tot felul de jucarii educative si programe de inot, diferite cursuri, orice... pana la iubirea, atentia si rabdarea investite in el... toate acestea il transforma in omul de maine, in generatia viitoare, care ne dorim sa fie sanatoasa (nu lovita de boli crezute eradicate, pentru ca nu au fost bani de vaccinare), puternica economic (ca doar ei sunt urmatorii platitori de taxe) si cu un anumit grad de educatie (care de unde vine oare?).

Nu e mai bine, pentru ca nu sunteti convingatori cand ne spuneti sa strangem centura si totusi voi tocati bani pe toate cele si nu aveti un plan coerent si constant. Nu va cred, imi pare rau, nu cred ca ganditi pe terment lung, ci ca doar incercati sa carpiti disperati gaurile rupte de pe fundul sacului, in timp ce tot apar altele pentru ca nu priviti lucrurile in ansamblu.

Nu e mai bine, pentru ca fiecare om isi face un calcul- pe ce se poate baza si sunt multi care au credite facute sau sunt varati in diverse combinatii financiare, stiind ca se asteapta la anumite sume. Am ajuns sa nu mai facem nimic, sa functionam la minima rezistenta, caci nimeni nu mai are curaj sa faca un pas mai riscant - oricand datele ecuatiei se pot schimba. Nu mai avem siguranta zilei de maine pentru ca ne tot miscati presul de sub picioare, modificand taxe, salarii si alte dari, nu pentru ca noi nu avem putere de munca.

Si nu e mai bine, pentru ca eu nu sunt la mila nimanui: nu numai ca am muncit inca din facultate iar asta inseamna ca am platit cu varf si indesat impozite - dar am mai si platit procent din salariu, adica nu o suma fixa, ci o suma direct proportionala cu cat de mare imi era mie salariul la momentul respectiv... banii pe care ii primesc acum mi se cuvin si atata timp cat am dat procent si nu suma fixa, mi se pare corect sa primesc inapoi tot procent.

Asa ca am semnat toate petitiile online pe care le-am gasit si stiu ca luni la 12.00 o sa fie miting si ma gandesc ce mai e de facut, pentru ca sa-mi dau drumul la vorbe ma tem ca nu ajuta.

10 comments:

Unknown said...

As vrea sa ajung si eu la miting, deocamdata Andreiutu e bolnavior, am semnat petitia.

Ceska777 said...

Asta ma roade si pe mine, poti citi pe blog. Am semnat ieri petitia, ce mai pot face?

I said...

Multumesc ca ai luat atitudine. :)

Simona said...

Va sustinem de aici de departe. Semnat petitia, mi-ar place sa fiu si la "intrunire" dar na, macar cu gandul alaturi de voi! Aratati-le!!!

Zu said...

@Laura: multa sanatate, of. Eu i-am facut ieri vaccin si acum il pandesc sa nu faca febra...

@Ceska777: Zau daca stiu ce mai e de facut, imi vin numai ganduri urate :D sau de disperare...

@Iuliana: Ma afecteaza direct si cred ca m-am si saturat de circul asta.

@Simona: Multumim frumos, sper sa ajute toate acestea.

Realwedding said...

http://www.petitieonline.ro/petitie-p32426045.html
Va rog sa semnati si aici! Tot dreptul nostru sunt si tichetele de masa!

lore said...

Familiile care se bazeaza pe 85% nu-s constituite din pustani care "au uitat sa-si ia pastila/ puna prezervativul", ci din oameni care au muncit ani buni pentru a ajunge la un salariu decent. Salariu pe care politicienii de azi vor sa-l ciunteasca deoarece au aflat intre timp ca sunt multi conationali care toarna copii doar gandindu-se ca: "Decat in somaj cu 500 lei, mai bine stau in concediu maternal cu 800!"
Trist si dureros!
(Nu beneficiez de 85%, caci firma la care am lucrat imi pusese salariul minim pentru studii, insa am cotizat 10 ani inainte de a aduce pe lume un copil si inteleg disperarea de a nu mai avea de unde reduce costurile.)

Zu said...

Ma revolta in special politica aceasta "de carpire", fara nimic coerent si calculat in spate... ca si stilul de a asmuti o clasa sociala impotriva alteia: mamele si pensionarii NU sunt tinute in spate de cei care muncesc.

Andreea said...

Se mai organizeaza un protest miercuri, la ora 11:00. Daca ti se pare potrivit sa afisezi un banner, acesta este: http://www.malpraxis.ro/bebe/Mesaj-FINAL.gif. Multumesc mult:)

Zu said...

@Andreea: ma uit acum, multumesc.