25 December 2009

Craciun

Primul Craciun cu bebe... frumos dar si o nebunie tipica familiei mele, mai nebunie ca oricand... acum mergem la ai mei unde vom avea 18 adulti la masa, trei copii si un bebe in burtica :D. Adica balamuc general, asta e clar... :-)). Au venit si socri, asa ca bebe va avea alaturi toti bunicii, vine verisoara mea cea insarcinata (alta, de data aceasta, yep, I know :D), vine verisoara cu bebe de 3 luni, verisoara din strainatate pe care nu am mai vazut-o de mmmm, 3 ani cred si tot asa... tot clanul, cu gogoasa, nepotelul meu si Bro' si unchi si matusi si alt verisor si... pfff, o gramada de oameni.

Craciun fericit tuturor :-)!

7 comments:

mamica de Sebastian said...

Sarbatori fericite in continuare va dorim

Andreea said...

Eee, Craciun de poveste va dorim:)

Ana-Maria said...

Asta e spiritul Craciunului:inconjurati de familie!Craciun fericit!

lore said...

Craciun frumos si linistit! Sunt curioasa cum a interactionat Bobo cu alti copii mici!

Unknown said...

Familie mare egal nebunie generala! :))

Sarbatori fericite!

mariamirabela said...

Sarbatori fericite, Zu! Astept cu mare curiozitate detalii de la masa festiva! Si in special cum s-a comportat bebe Zu in preajma atator oameni!

La noi nu a fost un mare succes, dar nici esec nu a fost! Si nu am fost decat 6 persoane!

Zu said...

Multumesc frumos pentru urari, a fost chiar mult mai bine decat ma asteptam :D. Acum sa vedem cu Revelionul...